پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1400 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 100431

افزایش ۲۰۰ درصدی اعتبارات راه‌های کهگیلویه و بویراحمد

امسال اعتبارات حوزه‌ها راه‌های کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش صدای  جنوب  معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در شورای ترافیک این استان گفت: با توجه به افزایش اعتباراتی که مصوب شده فعالیت خوبی در حوزه راه‌های کهگلویه و بویراحمد در حال اجرا است.
کیامرث حاجی زاده از افزایش ۲۰۰ درصدی اعتبارات راههای استان در سالجاری خبر داد و افزود: سال ۱۴۰۰ در حوزه راه‌های روستایی سال شکوفایی است و خیلی از گره‌های ترافیکی برون شهری و درون شهری استان  در این سال رفع می‌شود.
حاجی زاده با بیان اینکه در حوزه ترافیکی شهر‌های استان کار‌های مطلوبی انجام شده است، اضافه کرد: برای روان سازی ترافیک و شناسایی تخلفات ترافیکی در مرکز استان به پایش‌های الکترونیکی نیاز است و دستگاه‌های متولی باید هر چه سریعتر در این خصوص اقدام کنند.
وی به طرح ساماندهی ورودی شهر‌های استان هم اشاره کرد و ادامه داد: با وجود مشکلات اقتصادی کشور و محدودیت‌های اعتباری، اما اعتبارات خوبی به پل‌های سوم و چهارم شهر یاسوج تخصیص شده است.
حاجی زاده با بیان اینکه در چند سال گذشته فقط ۵۰ کیلومتر بزرگراه در استان وجود داشت افزود: در حال حاضر ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه داریم و هزینه راه سازی در استان نسبت به سایر استان‌ها ۵ برابر شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اشاره به اینکه همه طرح‌های راهسازی شهرستان گچساران فعال است، گفت: ۵۲ میلیارد تومان از اعتبارات نفت به محور گچساران گناوه اختصاص داده شده و هم اکنون این پروژه و دیگر پروژه‌های راهسازی این شهرستان به جدیت در حال اجرا است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت