پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 25 خرداد 1400 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 100438

تلاش دشمن برای مایوس کردن مردم از انقلاب/ توان دولت انقلابی برای احیاء سرمایه اجتماعی کشور

دولت در ۸ سال هیچ خودباوری و اعتماد به نفسی نداشته، نیاز است این وضع عوض و و روحیه انقلابی بر کشور حاکم شود.

به گزارش صدای جنوب  از یاسوج، خلیفه خلقی‌پور در جمع مدیران حامی آیت‌الله رئیسی با اشاره به ویژگی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور باید مردم‌دار، فسادستیز و دارای روحیه انقلابی و جهادی باشند.

وی بیان کرد: دولت در ۸ سال هیچ خودباوری و اعتماد به نفسی نداشته، نیاز است این وضع عوض و و روحیه انقلابی بر کشور حاکم شود.

خلقی‌پور با اشاره به قابلیت‌های جمهوری ایران گفت: قدرت نقطه‌زنی ایران از قابلیت‌های جمهوری اسلامی ایران است از سوی دیگر فریاد نظام‌خواهی در دنیا با الگو گرفتن از جمهوری اسلامی بلند می‌شود، اما در کشور مردم در صف مرغ و تخم مرغ و معیشت مانده‌اند.

وی با بیان اینکه این وضعیت نتیجه سوء مدیریت دولت است، افزود: دولت نه تدبیری ایجاد کرد و نه برای مردم امیدی گذاشت، بخشی از ذخایر نظام از دست رفت اما دولت انقلابی می‌تواند این سرمایه اجتماعی را احیاء کند.

خلقی‌پور بیان کرد: خوشبختانه در استان شور انقلابی و انتخاباتی بالا است ما جزء استان‌های حماسه‌ساز بودیم و هستیم خوشبختانه در استان مدیران انقلابی پاک دست و توانمند فراوانی داریم، معتقدیم بخشی از کشور را می‌توانیم اداره کنیم و بخشی از این مشکلات که ناشی از وادادگی به خارج است جبران شود.

در ادامه مسعود حسینی استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد؛ برای ادای دین به امام و شهدا باید در انتخابات شرکت کنیم هر چه داریم از برکت انقلاب است و باید خودمان را مدیون شهدا و امام بدانیم.

استاندار اسبق کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دوران ریاست جمهوری محمد خاتمی گفت: آن زمان کشور ۸ سال درگیر گفت‌وگوهای تمدن‌ها شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب افزود: کلیدی‌ترین مسئله که رهبری فرمودند امید به آینده است، یقین داشته باشید که آینده کشور روشن است.

وی بیان کرد: بزرگترین توطئه دشمنان در طول ۴۲ سال از عمر انقلاب، مایوس کردن مردم است ، اشتغال، تعطیلی کارخانه‌ها، گرانی و تورم است، دشمن همه این مسائل را با برنامه ایجاد کرده است.

وی بیان کرد: درست است تحریم وجود دارد و دشمن فشار خود را از طریق تحریم به کار گرفته اما اگر درست مدیریت می‌شد تحریم‌ها دور زده می‌شد حتی خنثی و رفع می‌شد، استراتژی دشمن قبل از انقلاب دین زدایی بعد انقلاب،انقلابی زدایی و در حال حاضر هم مایوس کردن مردم است اما کلیدی‌ترین مسئله امید به آینده است.
وی تصریح کرد: منابع زیادی داریم جوانان تحصیلکرده آماده ساختن کشور داریم.

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت