پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 خرداد 1400 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 100505

حمایت هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه از مصطفی پارسایی

هیئت کشتی شهرستان کهگیلویه از مصطفی پارسایی حمایت کامل کرد.

صدای جنوب:

حمایت از مهندس پارسایی فقط به طوایف و ایلات محدود نشده و اصناف و گروه های مختلف از این جوان شاخص شورای اسلامی شهر دهدشت اعتماد و برای انتخاب وی در پارلمان شهری دهدشت متفق القول شده اند.

در جدیدترین اعلام حمایت از کاندید انتخاباتی کد ۱۵۶ هیئت موفق کشتی شهرستان در نشستی با بیان اینکه سابقه ورزشی و موفقیت وی بعنوان یکی از معماران رشته ورزشی هندبال در استان و جنوب کشور برای ما در اعتماد به ایشان کافی است بر حماسه انتخاب مهندس پارسایی در روز ۲۸ خرداد تاکید کردند.

 

کامران گرگانی مربی کشتی ضمن تایید عملکرد پارسایی در مدت تصدیش در ورزش هندبال کهگیلویه گفت :امروز لازم و ضروری است جامعه ورزشی از بین خود و از جنس ورزش یک نیروی متعهد و کاری را انتخاب و با معرفی به بخش‌های مختلف جامعه و توده‌های مختلف مردم برای حضور ورزشکاران در شورای شهر همت ویژه بگمارند.

پارسایی در این جلسه با بیان اینکه برای ایفای وظیفه و ادای تکلیف شهروندی به حوزه رقابت انتخاباتی ورود کرده است تصریح کرد :برنامه ریزی در حوزه خدمات اجتماعی و فرهنگی مستلزم ساماندهی شهر با نگاه ویژه به حوزه ورزش و امور جوانان می باشد

پارسایی  با قدردانی از جامعه ورزش بویژه کشتی گیران گفت:خودم را خادم ورزشکاران می دانم و دامنه فعالیتم محدود به هندبال نخواهد بود.

کاندید انتخابات شورای اسلامی شهر دهدشت خاطرنشان کرد:کشتی در کهگیلویه ظرفیت زیادی دارد و تاکنون جوانان زیادی در مسابقات مختلف خوش درخشیده اند. مهندس پارسایی بر حمایت خود  به ورزش کشتی تاکید نمود.

برچسب ها:

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت