پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 خرداد 1400 ساعت 19:03:: شناسه خبر: 100541

نماینده سه شهرستان بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی:

حضور در پای صندوق رای دسیسه‌ها و توطئه‌ها را خنثی می‌کند/برای همه کاندیدای ریاست جمهوری احترام قائلم/رئیسی اصلح است

نماینده سه شهرستان بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا این همه امام و رهبری تاکید فراوانی نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات دارند تصریح کرد: با توجه به تاثیر حضور و مشارکت مردم در بیمه کردن انقلاب این دو بزرگوار سفارش به حضور گسترده مردم کرده‌اند.

صدای جنوب:

مهدی روشنفکر عصر امروز در همایش بزرگ هواداران آیت الله رئیسی که با حضور اقشار مختلف مردمی و به همت ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شده بود اظهار کرد: مردم با شور و هیجان خود صحنه‌ای بی‌بدیل خلق کردند چرا که انتخابات برای مردم و کشور اهمیت زیادی دارد.

نماینده سه شهرستان بویراحمد و دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با طرح این پرسش که چرا این همه امام و رهبری تاکید فراوانی نسبت به مشارکت حداکثری در انتخابات دارند تصریح کرد: با توجه به تاثیر حضور و مشارکت مردم در بیمه کردن انقلاب این دو بزرگوار سفارش به حضور گسترده مردم کرده‌اند.

 

عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به امام و رهبر خود همچنان وفادار هستند یادآور شد: انتخابات تزریق نیرو به کشور و نظام است انتخابات دخالت در سرنوشت خود بوده که در روزهای آینده همه با حضور و اثر انگشت خود ادامه راه سردار سلیمانی را استمرار خواهند بخشید.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی بیان کرد: انتخابات میدان نمایش شعور ملی همه ایرانیان و موثرترین وسیله برای تحقق آرمان‌های مردم و تضمین کننده آینده و امنیت ملی است.

 

وی افزود: حضور در پای صندوق رای دسیسه‌ها و توطئه‌ها را خنثی می‌کند اما عده‌ای اندک به دلیل کج اندیشی به دنبال منع مردم از حضور گسترده در انتخابات هستند.

روشنفکر گفت: انتخابات صحنه همبستگی و تعامل همه ما در یک کشتی است و اگر خللی ایجاد شود همه در این کشتی آسیب خواهیم دید.

 

نماینده سه شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با شرکت نکردن مشکلی حل نمی شود در سیاست اصل و سود و زیان را داریم حضور ما به خودمان، کشور به نظام و به مردم سود می‌رساند حضور در پای صندوق رای سودمند بوده و تغییر اساسی صورت می گیرد.

روشنفکر در ادامه اظهارات خود با اعلام حمایت دیگر باره از آیت الله رئیسی گفت: با همه احترامی که برای ۷ کاندیدای ریاست جمهوری قائل هستم اما باید دید اصلح کدام است به همین خاطر آماده ایم تا اعلام کنیم با توجه به اینکه رئیسی هم برنامه و هم کارنامه دارد از عهده این کار بر می آید و اصلح است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های برجسته آیت الله رئیسی اخلاق‌مداری فسادستیزی، انصاف و قاطعیت و توانایی ایجاد تعادل و همراهی بین هر سه قوه است منافع عمومی را بر شخصی ترجیح می‌دهد اگر به دنبال تقویت تولید کننده و ایران قوی هستیم باید روز جمعه ۲۸ مرداد خرداد پای صندوق رای رفته و شخص اصلح را که آیت الله رئیسی است انتخاب کنیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت