پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 27 خرداد 1400 ساعت 10:03:: شناسه خبر: 100566

کارگران شهرداری یاسوج نباید دغدغه دریافت حقوق داشته باشند

کاندیدای انتخابات ششم شورای شهر یاسوج تاکیدکرد که کارگران شهرداری این شهر نباید تحت هر شرایطی دغدغه دریافت حقوق و مزایای خود را داشته تا بتوانند در انجام وظایف خود مسوولیت پذیرتر از گذشته باشند.

به گزارش  صدای جنوب ،” محمدرضا جلیل فر ” در گفت و گو با رسانه ها گفت: متاسفانه همواره شاهد نارضایتی کارگران شهرداری یاسوج از نحوه دریافت حقوق و مزایای خود بوده که البته به دلیل همین نارضایتی ها شاهد نارضایتی شهروندان از عملکرد شهرداری در حوزه های بهداشتی و زیباسازی شهری هستیم.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج بدلیل بکارگیری گسترده نیروی انسانی اکنون با مشکلات جدی مواجه است، اظهارداشت: تنها درآمد شهرداری این شهر از ردیف عوارض بوده که این عوارض اکنون فقط برای حقوق و مزایای برخی از پرسنل شهرداری پرداخت می شود.

این فعال سیاسی – فرهنگی با انتقاد از بی حساب و کتاب بودن بکارگیری نیروی انسانی در شهرداری این شهر، خاطرنشان کرد: متاسفانه بدلیل همین بی حساب و کتاب ها اکنون حقوق کارگران زحمتکش شهرداری که در گرما و سرما درحال خدمات رسانی شهری هستند ماهها پرداخت نشده و نارضایتی گسترده ای در بین این قشر نیازمند وجود دارد.

جلیل فر گفت: بدلیل پایین بودن اعتبارات موردنیاز برای فعال نمودن پروژه های عمرانی و ایجاد بسترهای اشتغال جوانان بیکار در سطح شهر یاسوج، اغلب پروژه های توسعه ای شهری هم بحال خود رها شده اند.

وی با بیان اینکه شهرداری آینده یاسوج باید برای جبران خسارت های وارده به توسعه شهری، گام های بلندی بردارد، یادآورشد: متاسفانه ساماندهی نیروهای انسانی در مجموعه این نهاد غیردولتی صورت نگرفته و بسیاری از کارکنان شرکتی آن با سابقه های طولانی بیش از ۱۵ سال همچنان در بلاتکلیفی شغلی بسر می برند.

کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر یاسوج گفت: شهرداری آینده یاسوج باید چابک تر و پرانرژی تر از شهرداری کنونی بوده و برای این چابکی و پرانرژی شدن نیازمند مشارکت مردمی در عرصه های مختلف بویژه انتخابات شورای شهر هستیم.

جلیل فر افزود: شهرداری را نباید عرصه تاخت و تازهای سیاسی و یا نگرش های قومیتی کرد و برای خدمات رسانی بهتر و سریع تر به شهروندان بایستی از هیچ کوشش عمومی دریغ نورزید.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت