پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 خرداد 1400 ساعت 03:03:: شناسه خبر: 100618

نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کارخانه قند یاسوج را راه اندازی می کند

روشن شدن اولین چراغ در کارخانه قند یاسوج

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان؛ دکتر حسن نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان و سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه قند یاسوج بازدید نمودند.

 تعدادی از کارگران جوان، میانسال و کهنسال که برخی عصا به دست بودند، از اقدامات خوب دستگاه قضایی استان در راستای حمایت از کار و تولید و احقاق حق خود از مسئولین قضایی تقدیر و تشکر نمودند.

دکتر حسن نگین تاجی در این بازدید در جمع کارگران با اظهار اینکه، اشتغال کارگران کارخانه قند و بازگشت امید به خانه های شما یکی از اهداف مسئولین مربوطه بوده است گفت: با تلاش و مساعدت مسئولین استانی و با صدور رأی قاطع قضات دادگستری استان، واگذاری این کارخانه ابطال و رأی به بازگشت آن صادر گردید.

مقام ارشد قضایی استان در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات خوبی در رابطه با راه اندازی مجدد کارخانه قند یاسوج و اشتغال به کار کارگران آن انجام گرفته است عنوان کرد: با پیگیری های انجام شده، مقرر گردید نهاد انقلابی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) موجبات راه اندازی مجدد کارخانه را فراهم آورد.

وی افزود: در نشستی که با مسئولان بانک برگزار شد مصوب گردید، تا زمان راه اندازی کامل کارخانه کارگران با انعقاد قرارداد موقت مشغول به کار شوند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: امروز با حضور مدیران بانک تجارت در محل کارخانه، بازدیدی انجام شد و شادی کارگرانی که در حال آماده سازی امور اداری کارخانه هستند موجب خوشحالی اینجانب گردید.

دکتر حسن نگین تاجی در ادامه افزود: امیدواریم با همت مسئولین بانک و ستاد اجرایی و تلاش کارگران عزیز طی ماههای آینده شاهد شروع عملیات بازسازی و تولید در این کارخانه باشیم.

 ایشان همچنین از تلاشهای نماینده ی معظم ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، اعضای شورای تأمین، سازمان اطلاعات سپاه و کلیه گروههای مردمی مطالبه گر و تشکیلات دانشجویی قدردانی و تشکر نمود.

در ادامه این بازدید، سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در جمع کارگران کارخانه قند که با سر دادن شعارهایی از اقدامات مسئولین تقدیر و تشکر داشتند، ضمن تبریک میلاد امام رضا (ع) از صبر و استقامت کارگران در طول این مدت قدردانی نمود.

دادستان مرکز استان در ادامه از کارگران خواستار حفظ آرامش تا پایان راه و طی تشریفات قانونی برای شروع مجدد کارخانه شد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت