پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 15:03:: شناسه خبر: 100720

تحویل یک دستگاه آمبولانس مجهز به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت

همزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و امام رئوف شمس الشموس (ع) و دهه فرخنده کرامت، کاروان زیر سایه خورشید شامل خادمان حریم رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، در بیمارستان امام خمینی(ره) مورد استقبال قرار گرفت.

صدای جنوب:

یک دستگاه آمبولانس مجهز به ناوگان آمبولانس بیمارستان امام خمینی(ره) تحویل شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛ مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه از اضافه شدن یک دستگاه آمبولانس مجهز و مدرن به ناوگان آمبولانس بیمارستان امام خمینی(ره) شهردهدشت خبر داد.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان در این خصوص گفت: در راستای نوسازی ناوگان آمبولانس فرسوده بیمارستان، دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام خمینی(ره) اختصاص یافت که یک دستگاه آمبولانس تویوتا هایس مدل ۲۰۱۷ مجهز به کلیه امکانات پزشکی به منظور ارائه خدمات به مردم شریف شهرستان کهگیلویه و جهت ارتقاء خدمات به بیماران با پیگیری های متعدد از طرف وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به بیمارستان امام خمینی(ره) اختصاص داده شد که ارزش ریالی این دستگاه بیست و دو میلیارد ریال میباشد و بخش مهمی از نیاز بیماران اعزامی که نیازمند تجهیزات بروز و پیشرفته بود مرتفع گردید.

وی در ادامه افزود : صمیمانه از پیگیری های بی شائبه ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی یاسوج جناب آقای دکتر پرویز یزدان پناه و معاونین محترم توسعه و مدیریت منابع انسانی و درمان که مشکلات حوزه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه که مورد فوق یکی از موارد مهم و اساسی می باشد تقدیر و تشکر مینمایم و همچنین از حمایت و همراهی مجدانه حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد موحد نماینده محترم مردم شریف کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی در راستای حل مشکلات حوزه سلامت شهرستان کهگیلویه تقدیر و تشکر می گردد.

وی در پایان در خصوص تحویل دستگاه دوم آمبولانس به بیمارستان تصریح کرد که دستگاه دوم در حال پیگیری و رایزنی و درآینده نزدیک به بیمارستان اختصاص داده می شود.

***

درخبری دیگرهمزمان با میلاد باسعادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) و امام رئوف شمس الشموس (ع) و دهه فرخنده کرامت، کاروان زیر سایه خورشید شامل خادمان حریم رضوی به همراه پرچم متبرک بارگاه ملکوتی امام رضا (ع)، در بیمارستان امام خمینی(ره) مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت؛این کاروان با تقدیر از مجاهدان عرصه سلامت و کادر پزشکی و درمانی بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت که برای بهبودی بیماران مبتلا به کرونا که در این بیمارستان بستری هستند با استعانت پروردگار و توسل به امام رئوف حضرت رضا(ع) دعا کردند و از خدمات ارائه شده به بیماران تشکر و قدردانی نمودند.
دراین آیین هدایایی متبرک به ضریح مضجع امام رضا(ع) به بیماران بستری در این بیمارستان و کادر درمانی اهدا شد.

در ابتدای این مراسم معنوی و فرهنگی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان کهگیلویه ضمن عرض خیر مقدم خدمت خادمان و حاملان پرچم رضوی و تبریک دهه مبارک کرامت و میلاد امام رضا(ع)، از خادمان حرم ملکوتی  امام رضا(ع) بابت حضورشان در جمع کادر پزشکی و درمانی و بیماران تقدیر و تشکر نمود.

دکتر محمد طاهر طیب زادگان اظهار داشت: حضور خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) باعث ایجاد فضایی معنوی و عرفانی در بیمارستان شد و روحیه ای مضاعف به کادر پزشکی و درمانی وعلی الخصوص بیماران داده میشود.

وی در پایان از خداوند تبارک و تعالی و امام رئوف تقاضای شفای عاجل بیماران و توفیق زیارت امام رضا(ع) را برای همگان خواستار شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت