پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 18:03:: شناسه خبر: 100731

رئیس کشوری ستاد مردمی آیت الله رئیسی حماسه حضور مردم در ۲۸ خرداد را تبریک گفت

صدای جنوب؛ حمید آخشته رئیس کشوری ستاد مردمی آیت الله رئیسی(گام دوم دولت مردمی-ایران قوی) با صدور بیانیه ای انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت. در این بیانیه آمده است: منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است وبه شکراندرش مزید نعمت با سپاس فراوان از درگاه […]

صدای جنوب؛

حمید آخشته رئیس کشوری ستاد مردمی آیت الله رئیسی(گام دوم دولت مردمی-ایران قوی) با صدور بیانیه ای انتخاب آیت الله رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب را تبریک گفت.

در این بیانیه آمده است:
منت خدای را عزوجل که طاعتش موجب قربت است وبه شکراندرش مزید نعمت
با سپاس فراوان از درگاه احدیت بخاطر داشتن چنین رهبر فرزانه ای که در تمامی مراحل سخت و بسیار حساس ایران عزیزمان را با رهنمودهای دقیق و حساب شده خود به سمت ساحل آرامش و وحدت آفرین راهنمایی کردن واز طرفی باید ازمردم بسیار فهیم و انقلابی که با وجود تمامی سختی ها و تبلیغات مسموم وهمه جانبه دشمنان داخلی و خارجی به ندای رهبر خود لبیک گفته و برای اقتدار ایران اسلامی مجددآ بالندگی سیاسی و خردورزی خود را به رخ جهانیان کشیدن و حماسه ای به واقع کم نظیربرپا کردن تشکر ویژه داشت.
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نشان از درک صحیح و بموقع آحاد مردم از وضعیت بسیار حساس ایران بزرگمان در این برهه از سلسله اتفاقات از پیش طراحی شده دشمنان قسم خورده این مرزو بوم دارد.
در اینجا از حضور تمامی افراد و رأی دهندگان ،مسئولین و هر سازمان و نهادی که در برگزاری این انتخابات بزرگ و تاریخی نقش مؤثری داشتند کمال تشکر را داشته و برای آینده ایران،سربلندی، گذر از مشکلات و اقتدار همیشگی خواهانم.

حمیداخشته

رسانه استان:محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت