پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 خرداد 1400 ساعت 23:03:: شناسه خبر: 100748

تقدیر مرد اخلاق شورای شهر دوگنبدان از مردم و مسئولان

حاج غلامرضا شکوهی پور منتخب مردم در انتخابات ششمین دوره شورای شهر دوگنبدان با ارسال پیامی به این پایگاه خبری از مردم و مسئولان تقدیر و تشکر کرد.

صدای جنوب؛

حاج غلامرضا شکوهی پور منتخب مردم در انتخابات ششمین دوره شورای شهر دوگنبدان با ارسال پیامی به این پایگاه خبری از مردم و مسئولان تقدیر و تشکر کرد.
در این پیام آمده است؛
بسمه تعالی
حمد و سپاس لایتناهی پروردگارعالم، که انسان را مختار آفرید و به او حق انتخاب داد تا با این اختیار، خود را در قبال هرگونه سعادت یا شقاوت مسئول بداند. فرصتی پیش آمد تا برگی زرین، بر دفتر ارزشمند تاریخ این ملت دوباره رقم خورده و نوری پرتلالو درآسمان امیدهای این سرزمین بدرخشد و امید به فردایی روشن تر در دلها حیاتی نو بوجود اورد. با نهایت احترام و در کمال تواضع و ارادت از کلیه عوامل اجرایی،نظارتی،انتظامی،امنیتی که دربرگزاری انتخابات همت گماردندوهمچنین ازهمه مردم آگاه، مهربان و دلسوز دوگنبدان چه آنهایی که اینجانب را انتخاب و  لایق خدمتگزاری در شورای اسلامی دانسته و  رای داده اند و چه آنهایی که کاندیداهای دیگری را برگزیدندسپاسگزارم.امیدوارم به یاری خدای متعال لطف و زحمات یکایک عزیزان را با امانتداری ، درستکاری و پاسخگویی شفاف و عملکرد شایسته جبران نمایم.
همگی در پناه حق موفق و منصور باشید.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت