پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 30 آذر 1395 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 10088

امام جمعه دهدشت:

با وحدت سیاسی و دینی از توطئه‌های دشمن آگاه شویم

حجت الاسلام حسینی گفت: دشمنان انقلاب و نظام از راه‌های مختلف برای انهدام این انقلاب وارد توطئه شدند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و ولایت فقیه همه این نقشه‌ها شکست خورد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

امام جمعه دهدشت گفت:پیروزی انقلاب اسلامی ،کشور ما را از اوج ذلت به اوج عزت رسانید ولی عده‌ای افراد ساده‌لوح در فتنه ۸۸ با دشمنان هم صدا  واز مسیر انقلاب منحرف شدند.

حجت الاسلام حسینی در نشست هماهنگی حماسه ۹دی افزود: وضعیت امروز جهان اسلام و هماهنگی تکفیری ها با استکبار درضربه به اسلام هوشیاری ملت های آزاده را دربرابر این دسیسه ها دوچندان می کند.

وی گفت:درحماسه ۹ دی وپس از چندین هفته اغتشاش بدخواهان وساده لوحان ،مردم فهمیدند که باید حماسه‌ای ماندگار خلق و توطئه‌های دشمن را خنثی کنند.

حسینی با مهم خواندن شعور و بصیرت مردم انقلابی گفت: اگر آن بصیرت نباشد باید مانند حلب مورد تهاجم قرار بگیریم لذا باید با وحدت سیاسی و دینی از توطئه‌های دشمن آگاه شویم.

 حجت الاسلام سیدنصیرحسینی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران مرهون زحمات علمای برجسته و فقهای تشیع دانست و آثار انقلاب اسلامی در  بیداری همه جهانیان هویداست.

امام جمعه دهدشت با اسفبار خواندن وضعیت ارزش‌های اسلامی در حکومت طاغوت گفت: انسان‌های بزرگی در راه احیای ارزش‌های دینی جان دادند.

حسینی افزود: دشمنان انقلاب و نظام از راه‌های مختلف برای انهدام این انقلاب وارد توطئه شدند اما با هوشیاری و بصیرت مردم و ولایت فقیه همه این نقشه‌ها شکست خورد.

img_20161220_112758

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت