پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 تیر 1400 ساعت 09:04:: شناسه خبر: 100923

تنها ستادی بودیم که رفت و آمد به تهران نداشتیم / با یک کپی حکم کار خود را شروع کردیم

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها ستادی بودیم که رفت و آمد به تهران نداشتیم، عنوان و منصب برایمان اهمیتی نداشت و با یک کپی حکم کار خود را شروع کردیم، وارد حواشی نشدیم، تلاش خود را کردیم و سربلند نیز شدیم.

جلسه اعضای مرکزی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام و المسلمین شیخ صفدر پناهی رئیس شورای وحدت اصولگرایان و شیرعلی خرامین رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

 به گزارش صدای جنوب از یاسوج، شامگاه سه شنبه (یکم تیرماه ۱۴۰۰) جلسه شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در مسجد فاطمه الزهرا (سلام الله علیها) یاسوج واقع در امامت ۱۸ برگزار شد،

شیرعلی خرامین رئیس ستاد رئیسی شورای وحدت اصولگرایان کهگیلویه و بویراحمد در این حلسه، اظهار داشت: آقای رضایی فعالیت خود را از استان ما شروع کردند و رأی داشتند. استاندارهای قبل بیش از ۵۰ درصد رأی داشتند ولی با تلاشی که شما کردید آبرومند و سربلند بودیم.
خرامین ظهار کرد: تنها ستادی بودیم که رفت و آمد به تهران نداشتیم، عنوان و منصب برایمان اهمیتی نداشت و با یک کپی حکم کار خود را شروع کردیم، وارد حواشی نشدیم، تلاش خود را کردیم و سربلند نیز شدیم.
وی گفت: امروز کار ما به عنوان ستاد آقای رئیسی تمام نشده بلکه الان اول کار ماست، الان وقت تقسیم غنائم نیست بلکه وقت تقسیم مسائل است، الان زمان جهاد اکبر است.
خرامین اظهار کرد: زمانی که پیامبر و یارانش از جنگ برگشتند، یارانش را جمع کرد و گفت جنگ تمام شد ولی الان زمان جهاد اکبر است، جهاد اکبر جهاد با نفس است

خرامین با بیان اینکه «وقتی سخنرانی کردم جوانی در پایین تریبون به من گفت آقای خرامین یادتان باشد چهار سال دیگر هم می‌خواهید اینجا سخنرانی کنید، می‌خواهم باز هم روی سخنرانی کردن برای مردم را داشته باشید، بنده از حرف این دانشجو شب خوابم نبرد» گفت: سروران من قرار هست چهار سال بعد باز هم برای مردم سخنرانی کنیم و به این سؤال مردم پاسخ دهیم که امید را به این انقلاب برگردانیم؟ باید پاسخ دهیم که آقای رئیسی به عنوان نماد کار و تلاش در چهار سال چه کاری کرده است؟ باید در این چهار سال به گونه‌ای باشیم که باز هم بتوانیم با مردم گفت و گو کنیم.
رئیس ستاد سید ابراهیم رئیسی در انتخابات گفت: همه ما می‌توانیم تلاش کنیم، یک مغازه دار هم در مغازه‌اش می‌تواند با انصاف خود کاری کند که این مملکت تکان بخورد. رسالتی بر دوش ما است.
وی در خصوص همکاران ستادی خود گفت: افرادی که با این ستاد عهد بستند، برای من مایه افتخار هستند و از آنها درس گرفته‌ام، افتخار می‌کنم، اگر وارد این گود شدم ولی خداوند افرادی را برای همکاری نصیب من کرد، که هیچ احساس خستگی نمی‌کنم.
خرامین گفت: از اقای پناهی که این مسئولیت را بر دوش بنده گذاشتند ممنونم و از شما که بدون هیچ چشم داشتی در این ستاد تلاش کردید ممنونم.

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت