پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1395 ساعت 06:10:: شناسه خبر: 10099

رئیس پلیس راهور کهگیلویه مطرح کرد:

برخورد قاطع با خودروهای اداری فاقد برگ ماموریت/رخ ندادن تصادف منجر به فوت دردهدشت در ۹ماه گذشته

اقبالی‌پور افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تعداد تصادفات منجر به فوت در سطح شهر دهدشت طی ۹ ماه گذشته به صفر رسیده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رانندگان کهگیلویه دیگر نیازی برای مراجعت به شهرستان های همجوار جهت اخذ کارت سلامت ندارند.

به گزارش صدای جنوب،رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه بااعلام این خبر افزود:مرکز صدور کارت سلامت رانندگان در شهرستان کهگیلویه روبروی سینمادهناد آماده ارائه خدمات سلامت به رانندگان می باشد.

علی اقبالی پور تاکیدکرد:باحضور همیشگی مامور راهنمایی و رانندگی در  ترمینال مسافربری دهدشت با ماشین های شخصی که قصد مسافرکشی دارند برخورد می شود.

وی عبورومرور هرنوع خودروی پلاک قرمز(دولتی)رامنوط به داشتن برگ ماموریت دانست وتصریح کرد: درصورت مشاهده خودرو بدون برگ ماموریت به پارکینگ فرستاده می شود.

اقبالی‌پور افزود: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده تعداد تصادفات منجر به فوت در سطح شهر دهدشت طی ۹ ماه گذشته به صفر رسیده است.

علی اقبالی پور حضور پلیس ،نصب چراغ‌های راهنمایی در چهارراه‌های پرتردد را از عوامل کاهش تصادفات دانست و گفت: هم چنین تصادفات جرحی و خسارتی کاهش چشمگیری داشته است.

این مسؤول تصریح کرد: نصب چراغ راهنما در چهارراه منتهی به بیمارستان به خاطر موقعیت حساس و واقع شدن در مسیر پر تردد کمربندی ظرف دو ماه آینده انجام خواهد شد.

اقبالی‌پور افزود: بنا داریم با هماهنگی شهرداری همه سرعتکاهای درون شهری تا قبل از عید نوروز نوسازی شوند.

وی استقرار جراح مغز و اعصاب در مراکز درمانی شهرستان را در کاهش تصادفات فوتی مؤثر دانست و گفت:طی پنج سال گذشته بیماران تصادفی برای مداوا به استان‌های همجوار مراجعه می‌کردند که حین انتقال به خاطر مسافت زیاد و حتی در برخی موارد تصادف آمبولانس در بین راه جان می دادند.

اقبالی پور ضمن قابل تقدیر خواندن زحمات ابراهیم عاشقی ومساعدت شفایی رئیس شبکه بهداشت و درمان و مولایی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) در خدمات رسانی مطلوب به بیماران تصادفی گفت: طی سه ماه گذشته سه نفر از بیماران تصادفی با وجود مراکز خوب درمانی و تیم جراحی کاربلد از مرگ حتمی نجات یافتند

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت