پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 دی 1395 ساعت 08:10:: شناسه خبر: 10112

مسئول دفترستادعتبات عالیات شهرستان کهگیلویه معرفی شد

سیدمحمدزمان تفضلی به عنوان مسئول دفتر ستادعتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

باحضور رئیس ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد واعضای شورای فرهنگ عمومی، نخستین مسئول دفتر عتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد. 

به گزارش صدای جنوب،سیدفرج‌الله نظرپور در این مراسم گفت: توجه و خدمت به اهل بیت (ع) یکی از اتفاق‌های با برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با اسفاده از آن می‌توانیم توشه‌ای برای آخرت خود فراهم کنیم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ستاد استان ما ستادی نوپا و تازه تاسیس است،افزود: مردم هنوز به درستی با هدف این ستاد آشنایی نداشته و نمی‌دانند کار اصلی آن چیست.

وی خدمت به اهل بیت(ع)، توسعه حرم آنها و فراهم کردن آرامش زوار حرم‌های مطهر امامان(ع) را از مهم اهداف ستاد بازسازی عتبات عالیات عنوان کرد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های بسیاری در شهرهای مذهبی عراق توسط مهندسین و متخصصین ایرانی در حال اجراست.

این مسؤول با تاکید بر اطلاع‌رسانی به مردم توسط رسانه‌ها و صدا و سیما در خصوص اهداف ستاد بازسازی اظهارداشت:نیاز است اهداف، جایگاه و برکات ستادعتبات عالیات را برای مردم بیان شود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اگر فرهنگ‌سازی کافی در این زمینه صورت گیرد، اهمیت و جایگاه این امر برای مردم روشن می‌شود و با مشارکت آنها استان ما نیز می‌تواند پروژه بازسازی یکی از حرم‌های مقدس را در عراق تقبل و انجام دهد.

وی تعامل و ارتباط با مسؤولان را یکی دیگر از راه‌های جذب مشارکت عنوان کرد و بیان داشت: مسؤولان استانی در هر رده‌ای که هستند می‌توانند با کمک در این امر دینی هم توشه‌ای برای آخرت خود داشته باشند و هم با کمک به این ستاد به نوعی فرهنگ‌سازی کنند.

این مسوول تبیین جایگاه و مقام اهل بیت (ع) را از رسالت‌های مهم این ستاد بیان کرد و یادآور شد: حرم اهل بیت (ع) مهم‌ترین مرکز فرهنگی و درس گرفتن از رفتار و کردار آنها بزرگترین حرکت فرهنگی است.

نظرپور با اشاره به فعالیت‌های گروهک‌های تکفیری و تروریستی مانند داعش، گفت: امروزه دشمنان اسلام درصدد هستند دین اسلام را دینی خشن جلوه دهند، بنابراین در این شرایط می‌طلبد تا همه دست به دست هم داده و با توجه به مبانی دینی و اهل بیت(ع)، فرهنگ این بزرگواران را بیشتر ترویج داده و نگذاریم دشمنان به اهداف شومشان برسند.

در این مراسم سیدمحمدزمان تفضلی بعنوان نخستین مسئول دفترستادعتبات عالیات کهگیلویه معرفی شد.

تفضلی درسخنان کوتاهی خواستارحمایت همه دستگاه ها شد و افزود:امیدواریم بتوانیم در این زمینه اقدامات تاثیرگذاری انجام دهیم.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b2%db%b1_%db%b0%db%b9%db%b4%db%b1%db%b0%db%b2

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت