پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 دی 1395 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 10150

فرماندارکهگیلویه:

۹۰۰میلیون ریال اعتبار به ساماندهی یادمان شهدای گمنام دهدشت اختصاص یافت

علی پوزش:طرح ساماندهی یادمان شهدای دهدشت در سال۱۳۹۲ جزء پروژه های عمرانی قرار گرفت.

پایگاه خبری صدای جنوب:

نشست ساماندهی یادمان شهدای گمنام دهدشت وتعیین وضعیت هیات امنای آن صبح امروز باحضور سرهنگ امرالله درفشی فر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان و جمعی از مسئولان شهرستان، مدیرفنی بسیج سازندگی واعضای هیات امنا در دفتر فرماندارکهگیلویه برگزار شد.

علی پوزش فرماندارکهگیلویه در این نشست اظهارداشت:شهدادرراه اسلام و حفاظت ازتمامیت ارضی کشور جان خودراازدست دادند و شهدای گمنام یادآوران رشادت ها وگمنامی دلاورمردان ۸سال دفاع مقدس به نسل های امروز وفرداهستند.
وی افزود:عملیات ساخت و تکمیل یادمان شهدای شهرستان کهگیلویه ازسال ۱۳۹۲تاکنون در شهرهای سوق وقلعه رئیسی توسط بسیج مردمی و شهرداری آغاز شده و در دردهدشت نیز جزء پروژه های عمرانی قرار گرفت.
پوزش باانتقاداز از بحث هایی که درفضای مجازی درخصوص وضعیت یادمان شهدا و زیرسوال بردن تلاشهای بسیج سازندگی ومسئولان انجام می‌شود تصریح کرد:در سال ۱۳۹۲مبلغ ۵۰میلیون تومان ودرسال ۹۳مبلغ ۱۱۰میلیون تومان و در سال ۱۳۹۴نیزمبلغ ۵۶میلبون تومان به این طرح اختصاص یافت.
فرماندارکهگیلویه درادامه گفت:درسال۱۳۹۵وباتوجه به اهمیت موضوع مبلغ ۹۰۰میلیون ریال  دیگر اختصاص داده شده که درمجموع در طرح ساماندهی یادمان شهدای گمنام دهدشت ۲۱۶میلیون تومان هزینه شده است.
وی بابیان اینکه ایجادفضای معنوی ومذهبی در اطراف یادمان شهدا،ضمن  استقبال مردم بویژه جوانان موجب پیوند نسل های مختلف و آشنایی آنها با اهداف انقلاب اسلامی می شود.
پوزش گفت :نیازست که بسیج سازندگی بااولویت بندی، کارساماندهی این یادمان را آغاز نماید تا در آینده نزدیک با تکمیل آن شاهد استفاده عاشقان و دلدادگان به شهدا در این مکان زیارتی باشیم.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b2%db%b2_%db%b1%db%b1%db%b1%db%b9%db%b2%db%b0 %db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b2%db%b2_%db%b1%db%b1%db%b3%db%b2%db%b1%db%b4

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت