پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 22 تیر 1400 ساعت 16:04:: شناسه خبر: 102263

تقدیر نماینده ولی‌فقیه ازاستاندار، معاون عمرانی و فرماندار گچساران و نیروهای مردمی در اطفا “حریق

از دستگاه قضا انتظار دارم هر چه سریعتر عوامل آتش‌سوزی در گچساران را شناسایی کنند.

 نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از استاندار و معاون عمرانی، محیط زیست و منابع طبیعی گفت: از دستگاه قضا انتظار دارم هر چه سریعتر عوامل آتش‌سوزی در گچساران را شناسایی کنند.

به گزارش  صدای جنوب از گچساران، آیت‌الله سید نصیر حسینی که با توجه به وضعیت آتش‌سوزی منابع طبیعی گچساران به این شهر سفر کرده در جمع خبرنگاران گفت: این آتش‌سوزی خسارت سنگینی به بیت‌المال وارد کرد، عوامل اجرایی از مدیریت بحران، منابع طبیعی، محیط زیست و مردم خودجوش پای کار هستند و تلاش می‌کنند آتش مهار شود.

نماینده ولی‌ فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حضور استاندار، معاونین و فرماندار گچساران و همه کسانی که علاقمند به محیط زیست و منابع طبیعی هستند، افزود: لازم بود در این شرایط سخت از نزدیک از همه عزیزانی که چند روزی است در این منطقه حضور دارند تقدیر و تشکر کنم.

وی بیان کرد: چیزی که از دستگاه‌های ذی‌ربط مطالبه داریم اینکه عوامل دست‌اندرکار که این حریق را به جامعه تحمیل کردند شناسایی شوند اگر آتش‌سوزی عمدی بوده با نگاه عمدی و اگر سهوی بوده با نگاه سهوی برخورد قاطع صورت گیرد.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه همه ساله شاهد آتش‌سوزی گسترده در منابع طبیعی هستیم بهتر است مناطق جنگلی استان در فصل گرما تقسیم‌بندی و کسانی برای حفاظت و حراست از جنگل‌ها مشخص شوند تا در موقع آتش‌سوزی در اولین فرصت مهار شود.

وی با بیان اینکه اجرای چنین طرحی استان را متحمل هزینه کمتری می‌کند، خاطرنشان کرد: از دستگاه قضایی تقاضامند هستم هر چه سریعتر عوامل دخیل در آتش‌سوزی‌ها خصوصا آتش‌سوزی گچساران را شناسایی کند.

   

     

انتهای پیام/

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت