پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1400 ساعت 08:04:: شناسه خبر: 102682

تخصیص ۶ میلیارد و دویست میلیون ریال برای ساماندهی اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمئی

  مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۶ میلیارد و دویست میلیون ریال برای ساماندهی فاز دوم اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمئی خبر داد. به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد مجید صفایی در بازدید از شهرستان بهمئی، […]

 

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد از تخصیص ۶ میلیارد و دویست میلیون ریال برای ساماندهی فاز دوم اردوگاه گردشگری تنگ ماغر بهمئی خبر داد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد مجید صفایی در بازدید از شهرستان بهمئی، اظهار کرد: «این اعتبارات از محل پروژه‌های جهش تولید است که در سال ۹۹ به ۹ پروژه سرمایه‌گذاری گردشگری استان اختصاص‌یافته بود.»
صفایی بیان کرد: در این فاز از پروژه ایجاد واحدهای اقامتی و تعمیر سکوهای نشینمن در دستور کار است.
وی به قابلیت‌های گردشگری شهرستان بهمئی اشاره کرد و گفت: با مشارکت بخش خصوصی زیرساخت‌های گردشگری خوبی در این شهرستان ایجادشده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در تمام شهرستان‌های استان زیرساخت‌های گردشگری برای رونق صنعت گردشگری در پساکرونا آماده می‌شود.
منطقه گردشگری تنگ ماغر در ۱۵ کیلومتری شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد و در مسیر جاده ارتباطی بهمئی به شهرستان لنده واقع‌شده است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت