پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 تیر 1400 ساعت 23:04:: شناسه خبر: 102726

حضورمعاون عمرانی استاندار به همراه مدیران استانی در منطقه سیل زده طسوج چرام+تصاویر

حضور میدانی معاونت عمرانی استاندار به همراه فرماندار چرام ودیگر مدیران کل در طسوج به گزارش صدای جنوب ازطسوج چرام؛به دنبال بارش های اخیر بواسطه وجود سیلاب ها خسارت زیادی به عشایر و روستاییان وارد شد که همین مطلب معاونت عمرانی استاندار را بر آن داشت به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه ؛مدیران کل […]

حضور میدانی معاونت عمرانی استاندار به همراه فرماندار چرام ودیگر مدیران کل در طسوج
به گزارش صدای جنوب ازطسوج چرام؛به دنبال بارش های اخیر بواسطه وجود سیلاب ها خسارت زیادی به عشایر و روستاییان وارد شد که همین مطلب معاونت عمرانی استاندار را بر آن داشت به همراه رئیس سازمان برنامه و بودجه ؛مدیران کل راهداری و آبفا و همچنین مدیرکل روستایی و بحران استانداری و مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس برای بازدید میدانی در منطقه سیل زده طسوج چرام حضور پیداکنندو با مردم از نزدیک دیدار داشته باشند.
یکی از این مناطق طسوج از توابع شهرستان چرام می باشد.
خبرنگارصدای جنوب مصاحبه ای با حاجی زاده معاونت عمرانی استاندار انجام دادند که در ادامه مطلب می آید.حاجی زاده در ابتدای سخن گفت:_ ما در کشور بارنهای موسمی تابستانی را داشتیم هشدارها یی مدیریت بحران کشور داده بود و همچنین هشدارهای اداره کل هواشناسی استان دادند استاندار دستوردادند واستان در چهل و هشت ساعت گذشته بحالت آماده باش در آمده بود .
وی همچنین در ادامه افزود :_ بارش در چرام و گچساران شدید بوده است و با آمادگی که بود الحمدلله تلفات انسانی نداشتیم و جای شکر دارد اما باران ها موسمی بودند و چون عشایر و روستاییان در مناطق ییلاقی در مسیر رودخانه ها هستند و جایی مثل طسوج باغها و تفرجگاه ها در مسیر رودخانه ها واقع شده اند باعث شد خسارات به باغها، جوی ها و کشتزار ها و آب هم به درون ویلا های وارد شود که در این مسیل وجود دارند.
حاجی زاده اظهار داشت:_ در گرمسیر هم بیشتر به بخش کشاورزی ما که باغات و زمین های کشاورزی است خسارت وارد کرد ما بواسطه آماده باش که در استان بود مدیران را تقسیم کردیم به مناطق مختلف بروند.
معاونت عمرانی استاندار اضافه کردند:_ مدیران استان و بنده به اتفاق بعضی از مدیران استان به کاکان رفتیم که عشایر آنجا دچار مشکل شده بودند به همراه مدیر کل راهداری و هلال احمر و مدیر کل امور عشایر و بعضی از مدیران را بسیج کردیم به منطقه مارگون و شبلیز که دچار مشکل بودند .
حاجی زاده از تلاش  فتاحی اصل فرماندارچرام که در اولین ساعات حضور مثمر ثمر داشتند تشکر و گفت :_مدیران و فرماندار هم به طسوج آمدند و بعضی از جاده ها بسته شده بود و اکنون بوسیله دو دستگاه لودر بازگشایی خواهد شد.
وی بیان کرد:مشکلاتی در زمینه برق و آب پیش آمد که برق وصل گردید و آب هم به صورت موقت برقرار شده است و تا فردا امور عشایر و چند روستا که در حوزه آبفا قرار می گیرند که انشالله بصورت پایدارتر برقرار شود.
حاجی زاده گفت:گروه های ارزیاب را ازاستانداری و جهاد کشاورزی برای ارزیابی میزان خسارات وارد شده به عشایرفرستادیم.
معاون عمرانی استاندار بیان کرد:فرماندار و مدیران پای کار بودند از دیشب تا امروز،نماینده محترم چند بار تماس داشته اند، رئیس برنامه و بودجه وراهداری و آبفاو دفتر نماینده وهلال احمر به جد پای کار بوده و جای تشکر دارد.
وی درپایان گفت:جاهایی که لازم بود امکاناتی داده بشود به کارشناسان گفتیم بررسی و ارزیابی کنند تا آنچه حق مردم هست خسارت آن به مردم داده شود.
گزارش وتصاویر؛ محسن زارعی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت