پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 02 مرداد 1400 ساعت 15:05:: شناسه خبر: 103034

رشد قارچ‌گونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در یاسوج

ظهور قارچ‌گونه فروشگاه‌های زنجیره‌ای شرایط را به سمت و سویی می‌برد که شاهد نگرانی‌های روزافزون درخصوص آسیب به اقتصاد شهر یاسوج هستیم.

به گزارش  صدای جنوب معاون اقتصادی استاندار در ستاد تنظیم بازار در خصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای گفت: با راه اندازی فروشگاه‌های زنجیره‌ای یک شغل ایجاد می‌شود در صورتی که ۲۰۰ شغل دیگر از بین می‌رود.
حشمت الله صمیمی دوست افزود: منابع بانکی استان ما محدود است و برای تولید و اشتعال دچار مشکل می‌شویم در حالیکه حساب‌های فروشگاه‌های زنجیره‌ای نیز به بانک‌های عامل ما ارجاع داده نمی‌شود.
وی با اشاره به اینکه تا اطلاع ثانوی هیچ فروشگاهی در استان راه اندازی نمی‌شود، اضافه کرد: با تشکیل جلسه‌ای با حضور کارشناسان وزارت صمت باید فروشگاه‌های زنجیره‌ای تعیین تکلیف شوند.
مسئول بسیج اصناف نیز در این نشست گفت: شهر یاسوج هزار و ۵۰۰ واحد صنفی دارد که با وجود فروشگاه‌های زنجیره‌ای کار و کاسبی آن‌ها مختل شده است.
کرمی با بیان اینکه برخی از این فروشگاه‌ها پروانه کسب ندارند که طی این هفته فروشگاه‌هایی که پروانه کسب ندارند پلمپ می‌شوند، افزود: هیچ یک از این فروشگاه‌ها مالیات بر ارزش افزوده نیز به استان پرداخت نمی‌کنند.
وی اضاه کرد: ۱۱۷ فروشگاه زنحیره‌ای در استان فعالیت می‌کنند که ۵۲ فروشگاه آن در شهر یاسوج است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت