پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 مرداد 1400 ساعت 17:05:: شناسه خبر: 103270

دادستان جدیدچرام:خط قرمز ما جرائم خشن علیه امنیت عمومی است/سارقین بداننداینجا تحت رصد اطلاعاتی هستند/با کمترین دلیل قاطع ترین برخورد قضایی صورت می گیرد/ رسانه ها قطعا می توانند بال پرواز شهرستان باشند

به گزارش صدای جنوب از چرام؛آئین تکریم و معارفه دادستان شهرستان چرام ظهر امروز (۵مردادماه ۱۴۰۰)با حضور مسئولان قضایی استان و شهرستان چرام برگزار شد. حجت الاسلام سجاد آذریتون دادستان جدید و جوان شهرستان چرام در این آئین بیان کرد:در شهرستان چرام به هیچ عنوان تحمل نخواهیم کرد حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز را و […]

به گزارش صدای جنوب از چرام؛آئین تکریم و معارفه دادستان شهرستان چرام ظهر امروز (۵مردادماه ۱۴۰۰)با حضور مسئولان قضایی استان و شهرستان چرام برگزار شد.
حجت الاسلام سجاد آذریتون دادستان جدید و جوان شهرستان چرام در این آئین بیان کرد:در شهرستان چرام به هیچ عنوان تحمل نخواهیم کرد حمل و نگهداری سلاح غیرمجاز را و هر گونه جرمی که مرتبط با سلاح باشد ولو بدون هیچگونه خسارتی حتی تیرهوایی با شدیدترین شیوه ای که قانون اجازه داده با شدیدترین قرارهای تامین برخورد خواهیم کرد.
دادستان جدید چرام با خط و نشان کشیدن برای دارندگان سلاح غیرمجاز گفت :خط قرمز ما جرائم خشن و‌جرائم علیه امنیت عمومی و اموال و مالکیت است و سارقین بدانند که اینجا تحت رصد اطلاعاتی هستند.
وی افزود:,سارقین سابقه دار بدانند با کمترین دلیل قاطع ترین برخورد قضایی صورت می گیرد.
آذریتون با اشاره به افرادی که قصد صحنه سازی در تصادفات را دارند بیان کرد:کسانی که بخواهند وجه شهرستان شهید پرور چرام را خدشه دار و بازیچه قرار دهند از این تاریخ به بعد هیچگونه مماشاتی با آنها نخواهیم داشت.
دادستان چرام با اشاره به سخنان رئیس کل دادگستری استان در خصوص حوادث اخیر چرام تاکید کرد:افرادی به ناحق کشته شدند و رفتاری که در مقابل انجام شد به مثابه آن رفتار بود یعنی بی قانونی در برابر بی قانونی که می بایست خشم خود را کنترل کنند .
وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی نمی تواند به تنهایی مشکلات شهرستان چرام را حل کند؛نیازمند همراهی همه دستگاه ها و نهاد ها هستیم.
دادستان چرام در پایان اظهار امیدواری کرد که رسانه های موجود در شهرستان کمک کار باشند و رسانه ها قطعا می توانند بال پرواز شهرستان باشند و با رویکرد جدید چهره خوبی از شهرستان چرام در رسانه ها معرفی شود‌.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت