پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 05 دی 1395 ساعت 05:10:: شناسه خبر: 10348

کمک های خیرین به مناطق دورافتاده ادامه دارد؛

راویان محرومیت های کهگیلویه شایسته تقدیرند

در پی انتشار گزارش‌ خبرنگاران کهگیلویه،مسئولان شهرستانی و استانی به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از این مناطق بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کردند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در چند ماه اخیر و پس از حضور موفقیت آمیز کاروان سلامت جمعیت هلال احمرکهگیلویه به ریاست سیدعادل رهبریان اخبار محرومیت های مناطق محروم ودورافتاده این شهرستان خبر اول بسیاری از خبرگزاری ها و پایگاه های خبری کشور شد وبازتاب کشوری داشت.

برپایه همین گزارش پس از انتشار گزارش‌های خبری خبرگزاری ایرنا از مناطق محروم آجم و رودسمه دیشموک در شهرستان کهگیلویه از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد نیکوکاران ۲۷۰ میلیون ریال به این مناطق کمک کردند.

img_blwuq1th9gu
حسین خدمتی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در ماه های گذشته که همواره در راستای اجرای طرح کاروان‌های سلامت جمعیت هلال احمر کهگیلویه فعالیت زیادی داشته ، گزارش‌هایی با عنوان «آجم، سرزمین محروم و فراموش شده» و «رود سمه؛ روستایی که کودکانش غذایی برای خوردن پیدا نمی‌کنند» و «شب های تاریک دلی مهتاب»،«مدرسه با گونی های به هم دوخته شده در دلی مهتاب»منتشر کرد که بازتاب گسترده ای در سطح جامعه و رسانه‌ها داشته است.

img_blwvo94baom
در پی انتشار این گزارش‌ ها مسئولان استانی به همراه نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از این مناطق بازدید و مشکلات آنها را از نزدیک بررسی کردند.
فرماندار شهرستان نیز که همواره دغدغه محرومیت مردم را داشته است بصورت هفتگی در این مناطق حضور یافته واز نزدیک مشکلات مردم را رسیدگی می کند.
در همین راستا نیکوکاران با برقراری تماس با کمیته امداد و فرمانداری شهرستان کهگیلویه آمادگی خود برای کمک به مردم منطقه آجم و رودسمه دیشموک ودلی مهتاب را اعلام کردند.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b2%db%b5_%db%b0%db%b8_%db%b3%db%b9_%db%b0%db%b9
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه در این رابطه به صدای جنوب گفت: بعد از انتشار گزارش‌های منطقه آجم و رودسمه دیشموک بر روی خروجی خبرگزاری ایرنا نیکوکاران برای کمک به مردم این مناطق اعلام آمادگی کردند.

img_bof3jw5b0bq
امرالله فروزنده گفت: در این راستا نیکوکاران ۲۷۰ میلیون ریال طی ۲ مرحله برای خرید سبد غذایی و تهیه پوشاک این روستاها به کمیته امداد پرداخت کردند.
وی بیان کرد: کمیته امداد به همراه مسئولان استانی و شهرستانی در بازدید از این مناطق سبد غذایی و بسته‌های کامل پوشاک را در بین روستائیان توزیع کرد.

img_bkfe8ppb_a1
فروزنده عنوان کرد: با حمایت خیرین کمک به مردم مناطق محروم شهرستان به صورت مستمر در طول سال ادامه خواهد داشت.
کانکس مدرسه دلی مهتاب نیز پس از تهیه از سوی خیرین به این روستا منتقل ودانش آموزانی که ترک تحصیل کرده ویادرشرایط بدی درس می خواندند مجددا باحضور در مدرسه سال تحصیلی جدید را اغاز نمودند.

img_bjwl40ub6fa
براساس گزارش خبرنگارصدای جنوب همچنین در جریان بازدید کاروان سلامت جمعیت هلال احمرکهگیلویه درروستای برم سبز سوق وگزارش تاثیرگذار « ارزوی آرمین ۹ ساله برای غلتیدن چرخ ویلچر»توسط دیگر خبرنگار توانای کهگیلویه،سیده طیبه سعادتی نیک،ویلچر این کودک معلول ازسوی خیرین تهیه و در مراسمی باحضور فرماندارو سایر مدیران کهگیلویه به خانواده کودک معلول تحویل داده شد وان طور که اشرف نیکروز رئیس اداره بهزیستی کهگیلویه می گوید سایرمشکلات خانواده این معلول ازجمله تامین مسکن نیز در حال پیگیری است.

۱۳۹۵۰۹۱۶۰۰۰۵۴۷_photol

گزارش دیگر این خبرنگار باعنوان «نگاه مضطرب روستائیان رودسمه» کمک خیرین به مردم این روستا در قالب کمک موادغذایی و البسه در دو نوبت شد.
به هر حال  خبرنگاران کهگیلویه راویان مشکلات ومحرومیت های مناطق دورافتاده وصعب العبورند و تاکنون گزارش های فراوانی را درراستای وظیفه اطلاع رسانی منتشر نموده اند و باید گفت« راویان محرومیت های کهگیلویه شایسته تقدیرند».

img_borhjnndbxq

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت