پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1395 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 10413

کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع «ازدواج آسان» در دهدشت برگزار شد

در این کارگاه یک روزه سعی بر این بود با توضیح دوره های فرآیند ازدواج ،کلیاتی از فرآیند ازدواج را جهت مشاوره ازدواج در اختیار رابطین خود در مراکز بهداشتی و درمانی قرار دهیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

کارگاه آموزشی یک روزه با موضوع «ازدواج آسان» و با حضور کارشناسان سلامت نوجوانان ،جوانان ومدارس مراکز بهداشتی ودرمانی شهرستان کهگیلویه در محل سالن اجتماعات این مرکز برگزار شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس مرکز بهداشت کهگیلویه در این زمینه تصریح کرد: ازدواج یکی ازمهمترین و زیباترین وقایع زندگی است که در جنبه های متعدد فردی و زیستی و اجتماعی نقش قابل توجهی دارد لذا این امر در مقایسه با سایر روابط انسانی، تمامیتی بی نظیر دارد و از آنجا که نخستین سنگ بنای تشکیل خانواده و بالطبع جامعه و اجتماع است مورد نیاز فوق العاده جامعه می باشد.

سید صدرالله موسوی با تاکید بر این نکته که انسان سازنده زندگی خویش و به تبع ازدواج خویش است ادامه داد: ازدواج هنر و فن دارد و بایستی آن را آموخت لذا از آنجا که انتخاب همسر یکی از حساس ترین انتخاب های زندگی به شمار می رود مناسب است که انسان نسبت به آن دقیق و حساس باشد و مراحل مختلف آن را بر اساس معیار های منطقی طی کند تا اینکه بتواند انتخاب شایسته ای داشته باشد.

وی افزود:جوانی که کلیات ازدواج همانند ضرورت ازدواج،اهداف، انگیزه ها و مزایای ازدواج را می داند و قدرت تجزیه و تحلیل اصل ازدواج را دارد با درایت و هوشیاری قدم به مراحل مختلف تشکیل خانواده می گذارد و در پرتو همین آگاهی، می تواند معیار های متناسب با موقعیت خود را برای گزینش همسر تعیین نماید و فهرستی از شرایط ،شاخص ها و بایستگی ها را فراهم کند.

کارشناس مسئول واحد سلامت نوجوانان ،جوانان ومدارس مرکز بهداشت کهگیلویه در پایان خاطرنشان کرد:در این کارگاه یک روزه سعی بر این بود با توضیح دوره های فرآیند ازدواج ،کلیاتی از فرآیند ازدواج را جهت مشاوره ازدواج در اختیار رابطین خود در مراکز بهداشتی و درمانی قرار دهیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت