پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 06 دی 1395 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 10448

فرماندار چرام عنوان کرد:

منع واگذاری زمین به اشخاص در حوالی شهر چرام/انتقاد از اختصاص زمین‌های مرغوب کشاورزی به صنعت پتروشیمی و سیمان/جلوی ساخت و ساز در حریم جاده سادات ـ باغچه جلیل گرفته شود

فتاح پور:نباید تبعیض در جامعه باشد، بلکه همه باید در حفظ بیت‌المال مشارکت همگانی داشته باشیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

فرماندارچرام روزدوشنبه در نشست صیانت از حقوق بیت‌المال با اشاره به حساسیت این موضوع و با ذکر این مطلب که به فرمایش امام علی(ع)، «خزانه دار اموال عمومی حق تصرف در آن را ندارد»، اظهار کرد: صیانت از حقوق بیت‌المال حتی در مدیریت خرد هم باید مورد توجه قرار گیرد.

ابراهیم فتاح پور با اشاره به اینکه تصرف در منابع طبیعی یکی از بحث‌های جدی ما در حوزه شورای حفاظت از منابع ملی است،گفت: زمین‌خواری و تصرفات امروزه به وفور و در سطح بسیار وسیعی مشاهده می‌شود که در این راستا باید برخورد جدی صورت گیرد.

وی، افزود: نباید تبعیض در جامعه باشد، بلکه همه باید در حفظ بیت‌المال مشارکت همگانی داشته باشیم.

فتاح‌پور با اشاره به اقدامات صورت گرفته در شهرستان چرام در راستای صیانت از حقوق بیت‌المال، ابراز کرد: در این راستا منابع طبیعی را ملزم کردیم که در حوالی شهر چرام زمین به اشخاص واگذار نکند.

این مسؤول در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت تغییر کاربری در چرام و با تاکید بر اینکه حساسیت بیشتری بر زمین‌های کشاورزی به خرج داده شود، اظهار تاسف کرد که مرغوبترین زمین‌های کشاورزی ما به صنعت پتروشیمی و سیمان اختصاص داده شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان چرام از حفاری‌های انجام گرفته در این شهرستان نیز سخن گفت و با متذکر شدن این مطلب که بسیاری از تپه‌های چرام شخم زده شده‌اند، تصریح کرد: آثار ملی ما سر از موزه‌های پاریس درآورده و سران سلطه برای ایجاد اشتغال از آن استفاده می‌کنند.

وی، افزود: در راستای این وظیفه مهم و خطیر بازدید میدانی باید صورت گیرد و در حفظ منابع و آثار ملی کوشش به خرج داد چرا که اقدام بعد از عمل تبعات منفی در پی دارد.

فرماندار چرام با اشاره به ساخت و ساز در حریم جاده های گفت:باید جلوی ساخت و ساز در حریم جاده سادات ـ باغچه جلیل گرفته شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت