پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1400 ساعت 00:05:: شناسه خبر: 104925

ورزش قهرمانی در کهگیلویه و بویراحمد نیازمند حمایت دولت و بخش خصوصی است

دکتر مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون نیز در آئین بدرقه سامان پاکباز و علی پیروج ورزشکاران هم استانی در مسابقات پارالمپیک توکیو با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع عزیزان ورزشکاران هم استانی حضور دارم.

دکتر مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون نیز در آئین بدرقه سامان پاکباز و علی پیروج ورزشکاران هم استانی در مسابقات پارالمپیک توکیو با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، بیان کرد: خیلی خوشحالم که در جمع عزیزان ورزشکاران هم استانی حضور دارم.

نماینده مردم بویراحمد،دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: امیدوارم آقایان پاکباز و پیروج در مسابقات توکیو خوش رنگ ترین مدال را کسب کنند و با دست پر به میهن برگردند.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی در مجلس شورای اسلامی، گفت: منتظر درخشش ۲ ملی‌ پوش ورزش معلولین کهگیلویه و بویراحمد در بازی‌ های پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو هستیم.

حجت الاسلام سید محمد موحد در ابتدای این آئین با تسلیت ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: امیدوارم همه ما پیروان مکتب عاشورا باشیم.

نماینده مردم شهرستان های کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: علی رغم اینکه در مرکز نشست های کمیسیون با وزرای پیشنهادی کابینه ادامه دارد دیدار شما عزیزان آنقدر ارزشمند بود که در این جمع حضور پیدا کردیم.

وی تصریح کرد: ضمن تبریک به همه عزیزان که موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شدند به ویژه آقایان پاکباز و پیروج امیدوارم با توکل بر خدا در مسابقات پیش رو نیز موفق باشند و دست به افتخارآفرینی بزنند.

کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع)، عنوان کرد: ورزش استان مفتخر است که در یک رویداد بین المللی حضور دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: المپیک و پارالمپیک ویترین ورزش جهان هستند و هر چهار سال یکبار نخبگان ورزشی جهان در آن حضور پیدا می کنند.

وی عنوان کرد: اگر بدشانسی ها نبود سر کارخانم جهانفکریان هم در المپیک شرکت می کرد ولی متاسفانه شرایط با ایشان یار نبود و دست شان را به تیغ جراحان سپرده بودند.

نماینده عالی دولت در استان، تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد از ظرفیت‌های بسیار مناسبی در تمامی رشته های ورزشی برخوردار است و روحیه شجاعت و غیرت مندی این ظرفیت را چند بار کرده است.

کلانتری، گفت: امیدوارم تمامی کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران با دست پر به کشور باز گردد و در کنار آن هم آروزی موفقیت برای ورزشکاران استان در پارالمپیک توکیو دارم.

محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان نیز در این دیدار با قدردانی از حضور نمایندگان استان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: امیدوارم در استان کهگیلویه و بویراحمد به این عزیزان توجه ویژه شود.

وی در ارزیابی از وضعیت ورزشکاران اعزامی به توکیو گفت: در این دوره ورزشکاران از نظر آمادگی بدنی و روحی شرایط بسیار خوبی دارند و امیدوارم به خوبی در این مسابقات حاضر شوند.

لازم به ذکر است سامان پاکباز در پرتاب وزنه و علی پیروج در پرتاب نیزه ورزشکاران هم استانی هستند که در پارالمپیک توکیو حضور دارند.

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت