پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1400 ساعت 22:05:: شناسه خبر: 104986

رکورد بی سابقه قربانیان در کهگیلویه و بویراحمد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ : ۷ نفر در کهگیلویه و بویراحمد بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان باختند.

به گزارش صدای جنوب ، دکتر پرویز یزدان پناه از رکورد تعداد قربانیان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۷ نفر از هم استانی‌ها بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.
 وی مجموع جان باختگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد را ۷۸۷ نفر اعلام کرد و افزود: تاکنون ۵۶ هزار و ۳۰۹ نفر مبتلا به بیماری کرونا در این استان بهبود یافته اند.
دکتر یزدان پناه تعداد بستری‌های کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد را ۵۶۰ نفر اعلام و اضافه کرد: از این تعداد ۲۸۲ نفر کرونای قطعی و ۳۶ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ضمن هشدار به روند رو به افزایش تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونایی در استان گفت: مردم با عادی انگاری و بی توجهی به دستور العمل‌های بهداشتی، شرکت در تجمعات و دور همی‌های خانوادگی زمینه سونامی کرونا را در استان فراهم کردند.
دکتر یزدان پناه انجام سفر‌های غیر ضروری و رفتن به مکان‌های شلوغ و پر خطر و همچنین خودداری از زدن ماسک و رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی را از دیگر علل شیوع گسترده و افزایش مرگ میر کرونا در کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد و افزود: در صورت تداوم سهل انگاری‌ها و عادی انگاری‌ها، ضمن تکمیل تخت های بیمارستان‌ها از بیماران کرونایی با بحران غیر قابل کنترل این بیماری در استان مواجه خواهیم شد.
وی از مردم استان درخواست کرد هشدار‌ها را جدی گرفته و از رفتن به مراکز شلوغ و پر جمعیت و سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و با ماندن در خانه و رعایت صددرصدی دستور العمل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی ضمن حفظ سلامتی خود و دیگران کادر درمان را برای امداد رسانی به بیماران کرونایی یاری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت