پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 26 مرداد 1400 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 104991

اعمال طرح محدودیت‌های تردد در کهگیلویه و بویراحمد

اشاره: مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های بینندگان صدای جنوب است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست.
بینندگان صدای جنوب می توانند با ارسال یادداشت خود، مطلب ذیل را تایید یا نقد کنند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح محدودیت‌های تردد از ساعت ۱۲ روز یکشنبه ۲۴ مرداد ماه شروع شده و تا روز جمعه ۵ شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش  صدای جنوب به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “کیقباد مصطفایی ” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و با توجه به تدابیر ویژه‌ای که برای کنترل آمد و شد در این چند روز پیش بینی شده، از روز یکشنبه ۲۴ مردادماه محدودیت های شدیدتری در رابطه با تردد خودروها در محورهای مواصلاتی و در درون شهرها صورت گرفته است.

وی افزود: فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم به تاسی از سایر نقاط کشور اعمال محدودیت ها را با جدیت تمام در دستور کار قرار داده و نیرو های ما در مجموعه پلیس های راه و راهور این محدودیت ها را از تاریخ ۲۴ مرداد ماه آغاز کرده اند.

مصطفایی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبات ابلاغی تردد کلیه خودرو ها در بین استان ها ممنوع است، تصریح کرد: خودرو های با پلاک های غیر بومی مجاز به ورود به شهر های قرمز و نارنجی نیستند و همکاران بنده از همان ابتدای طرح اعمال محدودیت ها را با جدیت هر چه بیشتر در دستور کار قرار داده و تا پایان طرح هم اعمال محدودیت ها ادامه خواهد داشت.

این مقام انتظامی استان بیان داشت: در اجرای این طرح جریمه یک میلیون تومانی برای شهرهای قرمز و جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای شهر های نارنجی پیش‌بینی شده است.

مصطفایی با اشاره به اینکه تمام مسیرها و جاده های برون شهری توسط دوربین های مستقر در معابر کنترل خواهند شد، تصریح کرد: کسانی که با پلاک های غیر بومی در جاده‌ها تردد داشته باشند، اعمال قانون خواهند شد و محدودیت‌هایی که در معابر شهری وجود دارد از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد به قوت خود باقی است.

این مقام انتظامی استان با اشاره به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی عنوان کرد: در روز های تاسوعا و عاشورای حسینی هم نیرو های پلیس جهت تامین نظم و امنیت و کنترل ترافیک در شهر مستقر خواهند بود.

فرمانده انتظامی استان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مردم با پلیس از ابتدای طرح محدودیت کرونایی تاکنون خاطرنشان کرد: تیم های پلیس راه در مبادی ورودی استان مستقر هستند و کسانی که با پلاک غیر بومی قصد ورود به شهرهای استان را داشته باشند، علاوه بر برگشت و ممانعت از ورود آنها، حتما اعمال قانون خواهند شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت