پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مرداد 1400 ساعت 23:05:: شناسه خبر: 105072

فوت ۳ بیمار مبتلا به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد

بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کهگیلویه و بویراحمد طی ۲۴ ساعت گذشته جان باختند.

به گزارش  صدای جنوب ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۷۹۶ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه ۳ هم استانی دیگر بر اثر ابتلا به کرونا طی ۲۴ساعت گذشته جان خود را از دست داد.
پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۵۷۲ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری است که ۲۸۴ نفر از این بیماران مبتلای قطعی و ۳۷ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.
دکتر یزدان پناه اضافه کرد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۵۷ هزار و ۳۲۷ نفر بهبود یافته گزارش شده است.
یزدان‌پناه ادامه داد: از هزار و ۸۸ نمونه پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج ۴۰ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، گچساران، کهگیلویه و چرام است و همچنین از ۴۱۰ نمونه رپید ۲۵ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های باشت، کهگیلویه، بهمئی است.
یزدان پناه گفت: روند افزایشی موارد مثبت بیماری و بستری در همه شهرستان‌های استان ادامه دارد که در هفته‌های بعدی می‌تواند باعث پرشدن تخت‌های بیمارستانی و افزایش مرگ و میر بیشتری در مقایسه با پیک‌های قبلی شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان درخواست کرد ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی از حضور در تجمعات و دورهمی‌ها، پرهیز کرده و از رفت و آمد به مکان‌های شلوغ و پرخطر خود داری کنند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت