پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 31 مرداد 1400 ساعت 12:05:: شناسه خبر: 105137

هتل المپیک باقری آمادگی برگزاری مسابقات ملی را دارد/ لهراسب باقری بفکر پیشرفت توسعه منطقه است

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری با تشریح آخرین وضعیت این مجتمع، اظهارداشت: عملیات اجرایی مجموعه هتل المپیک باقری از سال ۹۴ با بهترین بَرندهای جهانی در تمامی حوزه های ساختمانی شروع شد.

به گزارش  صدای جنوب  ، ” ایواز”مدیر مجموعه هتل المپیک باقری با بیان‌اینکه این مجموعه شامل قسمت هایی مانند شهربازی ، گیم نت ، استخر ، سونا ، جکوزی، کافی شاپ های اختصاصی و عمومی ، سالن های بیلیارد ، بدنسازی، چندمنظوره و بولینگ ، ۱۶ اتاق سوئیت لوکس اختصاصی ، رستوران گردان و تالار ۲۲۰ نفری است، خاطرنشان کرد: مجتمع فرهنگی ورزشی باقری هم در آستانه بهره برداری است.

وی از اضافه شدن بخش های جدیدی مانند سینما در این مجموعه هم در آینده نزدیک خبرداد و یادآورشد: کارهای افزوده شدن این بخش ها هم اکنون در حال انجام است.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری  با تاکید براینکه این بخش ها در حال اضافه شدن هستند و شهربازی هم در حال گسترده شدن است، ادامه داد: در سالن بیلیارد از بهترین بَرندهای جهانی استفاده شده ، استخر ، سونا و جکوزی با تجهیزات مُدرن و لوکس ساخته شده که در استان کهگیلویه و بویراحمد از چنین تجهیزاتی استفاده نشده است.

ایواز از فعال بودن استخر کودک در این مجموعه هم خبرداد و اظهارداشت؛ تعداد کافه های این مجموعه سه مورد است که تلاش کرده ایم با بهترین امکانات در خدمت همشهریان باشد.

وی گفت: شهربازی با ۱۷ دستگاه بعلاوه خانه بازی بزرگ که مختص بچه ها است هم اکنون در حال نصب بوده و در سالن های بدنسازی و استخر از بهترین امکانات و تجهیزات به روز استفاده شده و از امکانات مُدرن بهره می برند.

  مجموعه هتل المپیک باقری با تشریح وضعیت ساختمانی این مجتمع ، خاطرنشان کرد: طبقه اول مجتمع دارای سالن بیلیارد است و در طبقه دوم هم سالن های بدنسازی و رزمی قرار دارد.

ایواز گفت: در طبقه سوم هم سالن بولینگ قراردارد که چهار خط تجهیزاتی آن از آمریکا تشکیل شده که از بهترین بَرندهای جهانی است.

وی با اشاره به برخی از مشکلات ایجاد شده بدلیل تحریم ها، ادامه داد: باتوجه به تحریم ها با مشکلات زیادی در نصب این تجهیزات مواجه بودیم و با بهره گیری از کارشناسان داخلی موفق به نصب این چهار خط در سالن بولینگ شدیم.

ایواز با تاکید براینکه سالن بولینگ در استان کهگیلویه و بویراحمد اولین سالن استاندارد است، اظهارداشت: بزودی در این سالن شاهد مسابقات و برگزاری دوره های آموزشی در این رشته ورزشی هستیم.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری با اشاره به امکانات موجود در طبقه چهارم این مجموعه، ادامه داد: در طبقه چهارم نیز ۱۶ سوئیت لوکس برای اقامت مسافران، تیم های ورزشی و یا میهمانان داخلی و خارجی وجود دارد.

ایواز با اشاره به اینکه مجتمع باقری به امکانات جانبی دسترسی های لازم را دارد، تصریح کرد: طبقه پنجم طبقه رستوران ها بوده که یک رستوران آن گردان و رستوران دیگر با تالار ۲۲۰ نفری است که مناظر بسیار زیبایی از آن جا را می توان مشاهده کرد.

وی خاطرنشان کرد: غذاهای باکیفیت با آشپزهای مُجرب در رستوران ها وجود دارد بطوری که مورد تایید اتحادیه اروپا میباشد

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری با اشاره به فضای پارکینگی مجموعه، این فضا را مناسب ارزیابی نمود و اظهارداشت: دارندگان وسائط نقلیه دغدغه ای برای پارک وسایط نقلیه خود را نداشته باشند.

ایوازاذعان داشت : خانواده ها دغدغه ای برای تفریح و سرگرمی بچه های خود در این مجتمع نخواهند داشت و تمام امکانات برای تفریح بچه ها در این مجتمع طراحی شده است.

وی یکی از اهداف راه اندازی این مجتمع را ایجاد فرصت های شغلی عنوان و خاطرنشان کرد: مهندس لهراسب باقری سرمایه گذار این مجتمع بفکر پیشرفت شهر و منطقه و ایجاد فرصت های شغلی برای جوانان این منطقه است.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری
با بیان اینکه هم اکنون ۶۰ نفر پرسنل شاغل در مجتمع هستند، تصریح کرد: ۹۰ درصد از فرزندان بومی بوده و البته ۱۶۰ نفر دیگر در آینده نزدیک بطور مستقیم مورد پذیرش قرار می گیرد.

ایواز با تاکید براینکه تمامی سیاست گذاری ها با نظارت صورت می گیرد و تمام مراحل براساس قوانین صورت می گیرد، یادآورشد: تمامی شاغلان در این مجتمع براساس قانون کار مشغول بکار شده اند.

 

وی گفت: ناجیان استخر در مجموعه باقری زیر نظر آقای سیدحسین افتخاری که از مربیان دلسوز این استان است فعالیت می کنند و البته ایشان هیچ چشمداشتی به کار و فعالیت در مجتمع نداشته و هیات نجات غریق بطور مستقیم بر کار ناجیان شاغل در استخر نظارت دارد.

 ایواز مدیر مجموعه هتل المپیک باقری گفت: مجتمع باقری حامی ملی پوشان استانی شنا در مسابقات ملی است و آنان بطور رایگان می توانند از مزایای استخر مجتمع بهره ببرند.

ایواز از درحال برنامه ریزی بودن مجتمع برای پوشش دادن ورزشکاران رزمی کار استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد و یادآورشد: آمادگی لازم برای برگزاری مسابقات استانی و ملی و همچنین برگزاری دوره های آموزشی را در مسابقاتی نظیر شنا و نجات غریق با نظارت هیات این رشته ورزشی و البته سایر رشته های دیگر ورزشی داریم.

وی ادامه داد: ورودی افراد به این مجموعه ورزشی بطور حتم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد و تجهیزاتی نظیر ماسک و تب سنج بطور مستمر از سوی پرسنل ما انجام می گیرد.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری با تاکید براینکه در بحث کرونا با مشکلات جدی مواجه و تمامی نظارت های بهداشتی صورت می گیرد، اظهارداشت: واقعیت این است که مشکلات جدی برای ورزشکاران و ما ایجاد کرده است.

ایواز گفت: معتقدم مشکلات کرونایی که حل شد مجتمع باقری می تواند بنحو بهتری به علاقمندان خدمات ارائه دهد و البته برنامه های جدیدتری نیز برای مردم تعریف می کنیم تا شرایط کنونی بیشتر بهبود یابد.

وی با اشاره به اینکه مجتمع باقری، بسترهای تعدادی از رشته های ورزشی سالنی را فراهم آورده و این مجتمع توان برگزاری تمامی اردوهای استانی و ملی را دارد، ادامه داد: تمام امکانات مورد نیاز رشته های ورزشی در این مجتمع طراحی و آماده ارائه خدمات است.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری گفت: در حال رایزنی با کمیته ملی المپیک کشور هستیم تا مجتمع باقری در اختیار هیات ها و فدراسیون های ورزشی قرار گیرد و البته یاسوج دارای آب و هوای بسیار مساعدی برای ارائه خدمات مورد نیاز برای فدراسیون ها نیز است.

ایواز افزود: مشکلات متعددی برای راه اندازی مجتمع ورزشی باقری داشتیم و این مجموعه چون اولین مجموعه بزرگ ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد است با مشکلات متعددی روبرو شد.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری با تشریح برخی از مشکلات در زمان تجهیز این مجموعه، تصریح کرد: در برخی از رشته های ورزشی تجهیزاتی را از کشورهای اروپایی و آمریکا خریداری کردیم که اکنون به هیچ عنوان امکان خرید آن بدلیل تحریم ها وجود ندارد.

ایواز گفت: هزینه های فراوانی را برای نیازهای اولیه پرداخت کردیم مثلا در بحث فاضلاب و برق با مشکلات جدی مواجه شدیم که بعد از مدت ها و با پرداخت هزینه های فراوان این خدمات به ما ارائه شد.

وی گفت: در ساخت، نما و حتی تجهیزات این مجتمع، هزینه های فراوانی پرداخت شده و اغلب تجهیزات چون از خارج با بَرندهای جهانی خریداری شده اند بسیار هزینه بردار بوده است.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری افزود: در بحث راه اندازی برخی تجهیزات تعدادی از کارشناسان مجتمع به اجبار آموزش ها را فرا گرفتند تا نیازی به حضور پیمانکاران بیرونی نباشد چرا که کارشناسان ما از زمان ساخت مجتمع تا الان بطور مستقیم حضور داشته و دارند.

ایواز با تاکید براینکه سرمایه گذاری پروژه مجتمع باقری توسط خود سرمایه گذار آقای مهندس لهراسب باقری انجام گرفته و تاکنون ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه این مجتمع شده است و می شود، خاطرنشان کرد؛ تنها حدود سه میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای این مجتمع از سوی بانک ها واگذار شده است.

وی گفت: مجتمع باقری یک مجموعه نو و تنها هدف آن خدمات رسانی برای حوزه ورزش است.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری تاکیدکرد که بدنبال رقابت به هیچ هیات ورزشی نبوده و نیستیم و فقط از مسوولان هیات ها خواهش می کنیم برای رشد و توسعه ورزش در استان کهگیلویه و بویراحمد با مجتمع ارتباطات بیشتری داشته باشند.

ایواز گفت: مجتمع باقری هم اکنون ۷۰ درصد به بهره برداری رسیده و برخی سالن ها مانند سینما ، رستوران ها و صخره نوردی در حال تجهیز است و سالن هایی که هنوز به بهره برداری نرسیده در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.

وی گفت: از هم اکنون بفکر توسعه مجتمع بوده و تا سه ماه آینده مجموع مجتمع به بهره برداری می رسد.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری افزود: در سالی که باید اشتغال ایجاد کنیم و شعار آن حمایت از تولید است بنظر می رسد برخی ادارات و ارگان های دولتی شایسته است به مجتمع ورزشی باقری کمک بیشتری کنند.

ایواز با بیان اینکه مجتمع باقری متعلق به یک فرد یا خانواده نیست و متعلق به استان و یک کشور است، یادآورشد؛ هیات های ورزشی بیایند و ببینید که چه امکاناتی نیاز دارند تا ما از آن تجهیزات استفاده کرده و بسترساز توسعه های ورزشی باشیم.

وی گفت: از هیات های ورزشی انتظار داریم که ساز و کار حضور ورزشکاران، برگزاری دوره های آموزشی ، مسابقات استانی و ملی را در مجتمع باقری فراهم کنند.

مدیر مجموعه هتل المپیک باقری افزود: ما از هیات های ورزشی هیچ توقع مالی نداریم اما از آنها می خواهیم که دوره های آموزشی و مسابقات ملی را در مجتمع باقری برگزار تا فرزندان با استعداد استان کهگیلویه و بویراحمد در رشته های مختلف ورزشی در رده های ملی و جهانی حضور پیدا کنند.

ایواز تاکیدکرد مجتمع باقری آمادگی برگزاری دوره های آموزشی برای تمامی هیات های ورزشی جنوب کشور را دارد.

 

 

 

 

 

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت