پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 08 دی 1395 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 10551

در آیین افتتاح ساختمان جدید دادگستری کهگیلویه عنوان شد؛

انتقاد حجت الاسلام مزارعی از بداخلاقی وبی تقوایی در مورد اعتبارات قوه قضائیه

حجت الا سلام مزارعی با انتقاد از بداخلاقی و بی تقوایی در مورد اعتبارات خاص دستگاه قضایی در هفته های اخیر که توسط بعضی از افراد هدف قرارگرفته است نیز گفت: از محل این اعتبارات پروژه‌های مهمی اجرایی شده است و اگر عنایت رهبری و این اعتبارات خاص نبود امروز شاهد افتتاح چنین ساختمانی نبودیم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

ساختمان جدید دادگستری کهگیلویه باحضور مسئولان به بهره‌برداری رسید.

در این آیین حجت‌الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد،پوزش فرماندارکهگیلویه،حجت الاسلام حسینی امام جمعه دهدشت،رحیمی فرماندار گچساران،رییس دادگستری و دادستان چرام ومسؤولان قضایی ومدیران ادارات شهرستان کهگیلویه حضورداشتند .

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در آیین گشایش این پروژه رسالت دستگاه قضایی را در اجرا و احیای عدالت و ایجاد بستری آرام تحت عنوان امنیت برای ادامه حیات بشری عنوان کرد و گفت: موضوع امنیت در فرمایش ائمه اطهار به عنوان یکی از ارکان حیات بشر و ادامه حیات انسان مطرح بوده است.

رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مردم ولی نعمتان ماهستند ودر مدتی که توفیق خدمت در این استان را داشته‌م تلاش‌ها و پیگیری‌های بسیاری برای اجرای پروژه‌های حوزه قضایی هم از نظر کمی و هم از نظر کیفی انجام دادم.

رئیس کل دادگستری استان افزود: طی یک هفته اخیر ۱۶ هزار متر مربع پروژه عمرانی در شهرهای مختلف استان به بهره‌برداری رسیده است.

مزارعی با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان جدید دادگستری گچساران گفت: ساختمان دادگستری دهدشت نیز با ۳ هزار و ۵۰۰ متر مربع از دیگر پروژه‌هایی است که امروز شاهد بهره‌برداری از آن هستیم.

 وی با انتقاد از  بداخلاقی و بی تقوایی در مورد اعتبارات خاص دستگاه قضایی در هفته های اخیر که توسط بعضی از افراد هدف قرارگرفته است نیز گفت: از محل این اعتبارات پروژه‌های مهمی اجرایی شده است و اگر عنایت رهبری و این اعتبارات خاص نبود امروز شاهد افتتاح چنین ساختمانی نبودیم.

مزارعی تصریح کرد: سال گذشته یک میلیارد تومان از وجوه خاص قوه قضائیه در شهرستان کهگیلویه هزینه شد.

وی از راه‌اندازی دادسرای شهرهای دیشموک، چاروسا و لوداب با هزینه‌کرد از اعتبارات خاص این قوه نام برد و گفت: تجهیز ساختمان دادگستری دهدشت ۶۰۰ میلیون اعتبار نیاز دارد.

این مقام قضایی استان بر ایجاد امنیت و برخورد با مخلان نظم تأکید کرد و گفت: برخود لازم می‌دانم همه تلاش خود را برای ارتقای ساختمان قضایی، توسعه امکانات و ایجاد امنیت داشته باشم.

وی همچنین در تبیین حماسه ۹ دی با بیان اینکه مردم انقلابی جواب دندان‌شکنی به دشمنان نظام و انقلاب دادند، گفت: فردا در سالروز این حماسه حضور پرشور خواهیم داشت و باردیگر  باارمان های امام (ره)و مقام معظم رهبری ونظام مقدس جمهوری اسلامی تجدید میثاق می نماییم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت