پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1400 ساعت 19:06:: شناسه خبر: 106582

برگزاری مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح در یاسوج

صبحگاه مشترک نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور شورای تامین کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش  صدای جنوب  نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با اشاره به رشادت‌ها و دلیری‌های رزمندگان اسلام گفت: رزمندگان انسان‌های جان برکف و فداکاری هستند که برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در هر زمان و مکانی آمادۀ فداکاری هستند.
حجت السلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه رزمندگان در هر لحظه‌ای آماده اند تا به فرمان رهبر و ولی فقیه و فرماندهان خود جانفشانی کنند افزود: پاسداران انقلاب اسلامی ایران امروز همواره در همه جنگ‌ها و جبهه‌های حق علیه باطل کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشتند.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با قدرت در برابر استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا ایستاده است اضافه کرد: بمباران پایگاه عین الاسد، شکار پهباد آمریکایی، ارسال محموله‌های نفتی ایران به ونزوئلا با وجود تهدید‌های دشمن همه از افتخارات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و حکایت از ضعف و شکست آمریکا و حامیانش و پایان دادن به قدرت این استکبار جهانی در منطقه دارد.
امام جمعه یاسوج خطاب به نیرو‌های سپاه پاسداران گفت: شما رزمندگان و سپاهیان قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران را به دنیا نشان دادید و تیپ ۴۸ فتح هم همواره درهمه عرصه‌ها افتخارآفرینی کرده است.
حجت السلام والمسلمین حسینی افزود: نیرو‌های تیپ ۴۸ فتح درعرصه‌های مختلف سیل، زلزله، سازندگی، مقابله با کرونا ورسیدگی به وضعیت محرومان تلاش می‌کنند و خدمت گزار خوبی برای مردم استان هستند.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد هم در این مراسم با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و حماسه‌های این تیپ در دوران دفاع مقدس گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت رتبه اول ایثارگری در کشور را داراست.
سردارحسن حکمتیان افزود: دشمن بخشی از کشور را اشغال کرد، اما رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در کنار دیگر رزمندگان اسلام به فرمان رهبر لبیک گفتند و با یزیدیان زمان جنگیدند و همه مناطق اشغالی را آزاد کردند و در نهایت عملیات‌های پیروزمندانه ثامن ائمه، بیت المقدس و طریق القدس را خلق کردند.
وی اضافه کرد: محل عروج و آسمانی شدنِ حدود سی هزار رزمنده، سیزده هزار جانباز و هزار و ۸۸۵ شهید در کهگیلویه و بویراحمد، از تیپ ۴۸ فتح بوده است.
فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بعد از دفاع مقدس تهدید‌های دشمن تغیبر کرد و ماهیت دشمن دگرگون شد، اضافه کرد: آنها جنگهای روانی و تبلیغاتی علیه جمهوری اسلامی به راه انداختند و رزمندگان این استان بعد از دوران دفاع مقدس هم در خط مقدم مبارزه با دشمنان حماسه آفرینی کردند.
وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از دوران دفاع مقدس وارد جنگ نرم شد و جنگی خطرناکتر از جنگ سخت را علیه کشورمان آغازکرد، ادامه داد: دشمنان با استفاده از سیصد شبکه رسانه‌ای، جنگ نرم را علیه کشورمان راه اندازی کردند، اما هیچگاه نتوانستند در برابر قدرت رزمندگان سپاه موفق شوند.
سردارحکمتیان به دیگر فعالیت‌های سپاه پاسداران بعد از جنگ در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: سپاه پاسداران بعد از جنگ تا به امروز فعالیت‌های زیادی را در بخش‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و سایر زیرساخت‌ها شروع کرده است.
وی از افتتاح و کلنگ زنی طرح‌های زیادی در استان در هفته دفاع مقدس با مشارکت سپاه خبر داد و افزود: درهفته دفاع مقدس طرح‌های زیادی افتتاح و یا کلنگ زنی می‌شود

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت