پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 29 شهریور 1400 ساعت 22:06:: شناسه خبر: 106595

رتبه برتر زندانهای کهگیلویه وبویراحمد درجشنواره شهید رجایی استان

اداره کل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کهگیلویه وبویراحمد در جشنواره شهید رجایی حائز رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی در سال ۹۹شد.

به گزارش صدای جنوب به نقل از  روابط عمومی زندان های استان در آئینی در استانداری کهگیلویه و بویراحمد دستگاههای برتر این استان در جشنواره شهید رجایی معرفی و از مدیر کل زندان های استان با توجه به کسب رتبه برتر در شاخص های عمومی و اختصاصی تجلیل شد.
در این آئین که با حضور استاندار و جمعی از مسؤلین اجرایی و دستگاههای مختلف استان در سالن استانداری برگزار شد ۶۹ دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار گرفته که از برترین های آنان که با کسب بیشترین امتیازات حائزرتبه برتر شدند با اهداء لوح و هدایایی تقدیر شد.
در بخشی از متن لوح تقدیر اهدا شده از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به مدیرکل زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان کهگیلویه و بویراحمد آمده ‌ است:
جناب آقای منصور بیژنی
مدیرکل محترم زندان ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان
با سلام و احترام:
ارزیابی عملکرد دستگاهای اجرایی به طور دقیق و مستمر ضمن بهبود عملکرد به موجب پاسخگویی و ارتقای اعتماد عمومی به آنها خواهد شد،به همین منظور عملکرد سال ۱۳۹۹ دستگاهای اجرایی استان در بعد شاخص های عمومی و اختصاصی مورد ارزیابی قرار گرفت و بر اساس نتایج مربوطه،ستاد جشنواره شهید رجایی استان آن دستگاه را به عنوان:دستگاه برتر استان در شاخص های عمومی و اختصاصی برگزید .
بدینوسیله از تلاش های قابل تحسین جنابعالی؛ مدیران و کارشناسان و کارکنان آن دستگاه در کسب این موفقیت تشکر و قدردانی می نمائیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت