پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 09 دی 1395 ساعت 11:10:: شناسه خبر: 10675

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه:

حماسه ۹ دی نشان دهنده اعتماد و دلبستگی ملت به نظام اسلامی است

حسینی طلب حضور مردم را در این روزباشکوه، میثاق دوباره با امام راحل(ره)،مقام معظم رهبری و ارمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کهگیلویه گفت: حماسه ۹ دی نشان دهنده اعتماد و دلبستگی ملت به نظام اسلامی بود که سبب تشکیل صفوف متحدی علیه دشمنان ایران شد .

به گزلرش صدای جنوب،حجت الاسلام  سید محمد حسینی طلب روز پنجشنبه در گرامیداشت حماسه ۹ دی در دهدشت که باحضور حماسی مردم بویژه جوانان در مصلای این شهربرگزار شد، حضور حماسی مردم در روز نهم دی ۸۸ را برگ زرین دیگری بر افتخارات ملت ایران دانست و افزود: ایران اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگری به درک اهداف و آرمان‌های شهدا نیازمند است.

وی حضور مردم را در این روزباشکوه، میثاق دوباره با امام راحل(ره)،مقام معظم رهبری و ارمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست.
این مسئول بیان کرد: نهم دی روز قیام آگاهانه مردم بر اساس معرفت و بصیرت بود و مردم در این روز با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.
حسینی طلب عنوان کرد: دشمنان همیشه در کمین هستند و سعی می‌کنند با نفوذ در بین اقشار جامعه و بهره برداری از مشکلات موجود در کشور اختلاف و درگیری ایجاد کنند که با هوشیاری مقام معظم رهبری و در صحنه بودن مردم هر بار شکست می‌خورند.
وی اظهار کرد: ۹ دی نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و دفاع از اعتقادات و ارزش‌های دینی بود و ضرورت دارد هر ساله مراسم این روز با شکوهتر از گذشته برگزار شود.

۲۰۱۶۱۲۲۹_۱۰۳۳۵۷ ۲۰۱۶۱۲۲۹_۱۰۴۰۲۱

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت