پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1400 ساعت 01:07:: شناسه خبر: 106887

در آئین غبارروبی گلزار شهدای لنده مطرح شد:

دفاع مقدس الگویی برای شکست هیمنه استعمار و پیروزی محور مقاومت است+تصاویر

امام جمعه موقت شهرستان لنده گفت:امروز جبهه مقاومت ما با تاسی از دفاع مقدس هیمنه ابر قدرت ها را در هم کوبید و امید آفرینی را در دنیای اسلام زنده کرده است.

صدای جنوب 

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا با حضور امام جمعه، امام جمعه  موقت،فرمانده سپاه ناحیه لنده،معاون فرماندار، بخشداران مرکزی و موگرمون ، جانشین و نیروهای انتظامی و روسای ادارات و نهادها بمناسبت هفته دفاع مقدس در گلزار مطهر شهدای شهرستان لنده برگزارشد.

در این آئین حجت الاسلام سید محمود الهی نیا با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت:دفاع مقدس در طول تاریخ به یک حماسه ماندگار و افتخار آمیز و ارزشمند برای نظام جمهوری اسلامی ثبت و ضبط شد که رنج این حماسه بزرگ در اخلاص، فداکاری، تبعیت از ولی زمان به اوج خویش رسید.

وی افزود:وحدت و یکپارچگی باعث شد تا در مقطعی ما به پیروزی برسیم که همه کشورهای جهان پشت سر عراق بودند ولی تبعیت از امام و الگو گیری از حماسه عاشورا باعث شد تا هشت سال در بدترین شرایط کشور را در مقابل دشمنان سرپا نگهداریم.

الهی نیا گفت:دفاع مقدس معجزه ای برای دفن توطئه ها و دسیسه های بیشتر کشورهای استعماری غربی و عربی بوده است.

وی گفت:امروز جبهه مقاومت ما با تاسی از دفاع مقدس هیمنه ابر قدرت ها را در هم کوبید و امید آفرینی را در دنیای اسلام زنده کرده است.

وی گفت:همه ما در انتقال مفاهیم و ارزش های مادی و معنوی این حماسه بزرگ به نسل آینده موظف و مسول هستیم.

در ادامه این مراسم سید محمد طلا میری از فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز به بیان خاطرات و رشادت های رزمندگان و تشریح عملیات والفجر۸پرداخت.

تصاویر تکمیلی

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت