پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 01 مهر 1400 ساعت 12:07:: شناسه خبر: 106911

درخواست استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد از مردم و مسئولان

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمدخواستار بسیج تمامی امکانات برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا شد و گفت: معیشت مردم برایم اولویت بوده و نظر مردم در تصمیم‌گیری‌ها شرط است.

صدای جنوب:

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمدخواستار بسیج تمامی امکانات برای مبارزه با ویروس منحوس کرونا شد و گفت: معیشت مردم برایم اولویت بوده و نظر مردم در تصمیم‌گیری‌ها شرط است.

سید علی احمد زاده در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تسنیم در  یاسوج ، اظهار داشت:هیچ نیت و قصدی جز خدمت صادقانه به همه مردم بدون لحاظ هر گونه تفاوت بین طوایف و شهرستان‌های استان وجود ندارد.

وی توجه‌ به اقتصاد خانوار و معیشت مردم بویژه اقشار آسیب پذیر را برای خود اولویت دانست و افزود: حضور  و دخالت دادن مردم در تصمیم گیری‌ها بویژه مسائل مربوط به رفع کاستی‌ها و کمک به قطار توسعه یک ضرورت است.

احمدزاده ایجاد وحدت و انسجام بین همه طوایف و جریانات سیاسی برای فراهم کردن  آرامش در زندگی مردم را ضروری دانست و افزود: بانوان و جمعیت جوان به عنوان بزرگترین سرمایه استان باید مورد توجه ویژه قرار بگیرند که انشالله در مدیریت‌ها، تصمیم گیری‌ها و فرصت سازی‌ها در سطوح مختلف شهرستانی و استانی از آنان استفاده می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز مهمترین مشکل جامعه بحث بیکاری، بویژه بیکاری جوانان و افراد تحصیل کرده بوده که برای رفع این مهم  راهی جز  توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف از جمله نفت و گاز و صنایع پایین دستی، گردشگری، صنایع زودبازده ، کشاورزی، خدمات و …نیست.

احمدزاده با تاکید بر اینکه جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی برای کمک به روند توسعه در بخش‌های مختلف را برای خود یک اولویت اساسی می‌دانم، یادآور شد: برای توسعه کشاورزی ، گردشگری و مدیریت منابع آب نیز باید با توجه به ظرفیت‌های کم نظیر موجود در استان چاره اندیشی کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بدون توسعه حمل و نقل اعم از زمینی، هوایی و ریلی امکان رسیدن به توسعه اقتصادی وجود ندارد، عنوان کرد: تعیین تکلیف پروژه‌های راهسازی از جمله چهار خطه کردن محورهای اصلی، بهبود وضعیت فرودگاههای یاسوج و گچساران و همچنین تسریع در روند اجرایی راه آهن اقلید به یاسوج و مطالعه راه آهن ارتباط مرکز کشور به بنادر جنوبی از مسیر استان نیز در دستور کار قرار می‌گیرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از همه اقشار شریف و مدیران استانی خواست: از هرگونه اقدامی که سبب ایجاد مزاحمت برای مردم یا موجب هزینه باشد اعم از چاب تبریکات در جراید و مطبوعات، نصب بنر و … در رابطه با انتصاب وی پرهیز کنند و این هزینه‌ها را در راه خدمت به زوار اربعین یا نیازمندان هزینه کنند و در پایان اظهار داشتند که بعد از انجام مراسم معارفه، برنامه اجرایی استان را در اختیار مطبوعات استانی و خبرگزاری ها قرار خواهم داد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت