پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1395 ساعت 09:10:: شناسه خبر: 10706

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با مردم سرفاریاب:

مردم با دستگاه های خدمت رسان همکاری نمایند/حجم کارهای دولت تدبیر و امید بی سابقه می باشد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کارهای دولتی باکمی تاخیر و بورورکراسی پیگیری می شود همکاری مردم را مهم دانست.

پایگاه خبری صدای جنوب؛

استاندار کهگیلویه وبویراحمد حجم کارهای انجام شده در دولت تدبیر و امید راقابل قیاس باقبل ندانست وگفت:این درحالی است که مشکلات مالی مانع تحقق بسیاری از برنامه ها شده است.
به گزارش صدای جنوب،سیدموسی خادمی در دیدار مردمی با مردم شهرسرفاریاب افزود:خیلی از کارهابه زمین مانده است و تلاش مسئولان ارشد نظام کاستن از این مشکلات علیرغم همه کمبودهاست.
وی با اشاره به نیازمردم سرفاریاب به آب آشامیدنی و مشکلاتی که مردم سرفاریاب در این خصوص دارند اظهار داشت: بحث آب نیازفوری ولحظه ای است و اگر می توان گازرسانی و یا راه سازی رابه تعویق انداخت اما آب دغدغه اصلی است و بازسازی پروژه آبرسانی این شهر در اسرع وقت انجام خواهد شد.
سیدموسی خادمی با اشاره به جاده سرفاریاب یاسوج نیز گفت:این جاده فاقدمشخصات فنی لازم از قبل بوده است و هم اکنون بار ترافیک بالایی دارد که با اختصاص اعتبار ۱۰میلیاردتومانی درجریان سفر رئیس جمهوری درسال جدید وپیش بینی اعتبار ۱۶میلیاردتومانی در سال آینده امیدواریم به بهره برداری کامل برسد.
خادمی با بیان اینکه مرکز جامع بهداشتی با اعتبار ۷۵۰میلیون تومانی در سرفاریاب در هفته آینده به مناقصه گذاشته می شود افزود: در بحث گازرسانی و راه سازی و عمران کارهای خوبی انجام خواهد شده وتا رفع تمامی مشکلات باقی مانده این خدمات رسانی ها ادامه می یابد.
وی به شروع فعالیت های شهری در سرفاریاب همزمان با دولت تدبیر اشاره کرد وگفت:کمک هایی به شهرداری سرفاریاب شده و شهرداری نیز تاکنون خدمات خوبی انجام داده است‌
‌ استاندار کهگیلویه و بویراحمد بابیان اینکه کارهای دولتی باکمی تاخیر و بورورکراسی پیگیری می شود همکاری مردم را مهم دانست و از مردم سرفاریاب خواست تا با نهادهای خدمت رسان ازجمله آب و فاضلاب همکاری نمایند.
استاندار نصب کنتور و پرداخت آب بها را از سوی مردم در جهت تامین آب پایدار راهگشا دانست.
خادمی به اشتغالزایی جهادکشاورزی وصندوق کارآفرینی امید در روستاها و شهرها اشاره کرد وتصریح نمود:بعضی از زمین های بدون استفاده بایدتبدیل به باغ شوند ونقشه هایی برای ایجادباغ اماده شده است .
وی با انتقاد از قطع درختان در بعضی از باغ ها توسط منابع طبیعی افزود:این عمل ،کارغلطی است وابتدا بایدرفع تعارض نماییم.
خادمی گفت: تسهیلات بانکی به تعاونی های کشاورزی در زمینه درختکاری تا چهار برابر اورده مردم،پرداخت می شود.
استاندار در پایان اظهار داشت:دولت متولی ساخت مسجد و حسینیه نیست اما به سهم خود در این زمینه از سوی اداره اوقاف و امور خیریه وسایر نهادها کمک میکند.

*گزارش تصویری و دیگر خبرهای این دیدار مردمی تا ساعتی دیگر در همین پایگاه خبری منتشر می شود.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت