پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1395 ساعت 16:10:: شناسه خبر: 10739

مدیر عامل شرکت گاز استان؛

گازرسانی به ۷۸درصد مناطق شهرستان چرام

۶۰ درصد مردم قبل از سال ۹۲ گازدار بودند که الان به ۷۸ درصد رسیده است و انتظار داریم که در سال ۹۶ به ۹۰ درصد برسد/ از تعداد ۳۷ روستای بخش سرفاریاب ۱۱ روستا بدون گاز مانده که از این تعداد ۶ روستا بالای بیست خانوار است که در برنامه سال آتی گذاشته‌ایم

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب؛

مدیر عامل شرکت گاز استان ظهر امروز در جمع مردم بخش سرفاریاب  به بخشی از خدمات و برنامه‌های شرکت گاز در بخش سرفاریاب اشاره و گفت: از مجموع ۱۶۳ روستای شهرستان چرام تعداد ۴۸ روستا دارای بیست خانوار هستند و از این تعداد ۳۲ روستای بالای بیست خانوار گازکشی شده است.

به گزارش صدای جنوب، رحمان خادم افزود: اگر مقایسه‌ای کنیم بین این سال‌ها ۶۰ درصد مردم قبل از سال ۹۲ گازدار بودند که الان به ۷۸ درصد رسیده است و انتظار داریم که در سال ۹۶ به ۹۰ درصد برسد.

وی با بیان اینکه هم اکنون‌ گازرسانی به امامزاده علی سادات و پشته زیلایی در حال انجام است اظهار کرد: از تعداد ۳۷ روستای بخش سرفاریاب ۱۱ روستا بدون گاز مانده که از این تعداد ۶ روستا بالای بیست خانوار است که در برنامه سال آتی گذاشته‌ایم،.

مدیر عامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویر احمد تصریح کرد: طبق بخشنامه دولت  باید تمام روستای‌های بالای بیست خانوار را تا آخر سال ۹۶ گاز رسانی آنها را انجام دهیم، ولی شرایط کوهستانی منطقه هزینه‌های بالایی را تحمیل می‌کند.

خادم اضافه کرد: در روستاهایی مانند شیخ هابیل و چال باغ هزینه‌ای که برای هر علمک نیازداریم ۴۲ میلیون تومان است در حالی که در سایر نقاط بین ۲ تا ۳ میلیون تومان است.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت