پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 10 دی 1395 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 10758

واکنش بخشدار سرفاریاب به سخنان رئیس شورای اسلامی در دیدار با استاندار/انتقادات این شهروند از روی عدم آگاهی است+توضیحات صدای جنوب

امروز بخش سرفاریاب ، میزبان استاندار محترم و برخی مدیران کل بود که در این دیدار دکتر خادمی و همراهان ضمن سرکشی از پروژه های بخش ، دیداری مردمی جهت بررسی مشکلات را داشتند که در این زمینه از وی و همراهان کمال تقدیر را دارم.

پایگاه خبری صدای جنوب:

در پی درج خبری در سایت های محلی (اینجا) مبنی بر بیان اعتبارات بهداشت و درمان وسهم ناچیز سرفاریاب حتی به مقدار شبنمی غلام حسین آتش سودا بخشدار سرفاریاب با ارسال یادداشتی  ، از زحمات دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان شهرستان چرام به جهت انجام همکاری های فراوان با این بخشداری تشکر و قدردانی نمود و انتقادات این شهروند را از روی عدم آگاهی وی دانست.

متن یادداشت

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز بخش سرفاریاب ، میزبان استاندار محترم و برخی مدیران کل بود که در این دیدار دکتر خادمی و همراهان ضمن سرکشی از پروژه های بخش ، دیداری مردمی جهت بررسی مشکلات را داشتند که در این زمینه از وی و همراهان کمال تقدیر را دارم.
اما در خلال دیدار مردمی یکی از شهروندان نکاتی را به عنوان  مشکلات بیان کردند که لازم است توضیحاتی داده شود.
به نظر می رسد این شهروند گرامی ، از روی بی اطلاعی و نا آگاهی خدمات خوب دانشگاه علوم پزشکی را زیر سوال برده است چرا که طی دو سال اخیر که به عنوان بخشدار سرفاریاب در این منطقه خدمت کرده ام ، مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان چرام ، نهایت تلاش را در سرفاریاب داشته اند و طی این دو سال ، خدمات خوبی از جمله : اختصاص چهار دستگاه آمبولانس به مراکز بهداشتی درمانی و اورژانس سرفاریاب ، احداث دو باب خانه بهداشت در سادات و سرفاریاب ، استقرار اورژانس در مسیر سرفاریاب به سادات ، احداث ساختمان اورژانس بین جاده ای ، تجهیز مراکز درمانی و خانه بهداشت های بخش به امکانات لازم و کافی و نیز نیروی انسانی ، تصویب و تامین اعتبار درمانگاه یا همان مرکز جامع سلامت سرفاریاب که مناقصه آن برگزار و دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد و …. ارائه داده اند .
موارد یاد شده ،خدمات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی استان در این بخش بوده که باعث شده مردم بوضوح طرح تحول سلامت را لمس نمایند.
لذا ضمن احترام به شهروندان در جهت انعکاس مشکلات خود به مسئولین ، لازم می دانم نهایت تقدیر و تشکر را از مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان و شبکه بهداشت و درمان چرام ، به جهت ارائه چنین خدماتی را داشته باشم و از خداوند توفیق روز افزون همه ی خدمتگذاران به مردم شریف را داشته باشم.
با تشکر
غلامحسین آتش سودا
بخشدار سرفاریاب

توضیحات صدای جنوب:

حضور استاندار وهیئت همراه با این همه مدیر ارشد استانی و شهرستانی نیاز به هماهنگی بیشتری راازسوی برگزارکنندگان ومیزبان چنین مراسمی طلب می کرد.

شایسته بود بخشدار محترم و این شهروند که اتفاقا رئیس شورای اسلامی شهر سرفاریاب نیز هست ضمن ارتباط بهتر و تقسیم بیانات با هماهنگی بیشتری و یابه قول بخشدار محترم با اطلاعات بیشتری سخن می گفت.

متاسفانه در سرفاریاب اجرای چنین مراسم هایی همواره بامشکلاتی همراست و بی نظمی که حتی از سوی بزرگان وریش سفیدان منطقه می شود محاسن ودست آوردهای برنامه را زیرسوال می برد.

امید است که بخشدار و دیگر مسئولان سرفاریابی یکباربرای همیشه چنین نواقصی را برطرف نمایند.

نظرات

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت