پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 فروردین 1395 ساعت 21:01:: شناسه خبر: 1076

رییس پلیس راهورشهرستان کهگیلویه:

کاهش ۱۰۰درصدی خسارت ناشی ازتصادفات درون شهری/عدم معاینه فنی تاکسی های فرسوده وازرده خارج شده

در مدت تعطیلات نوروری تصادفات جرحی در چهار شهر دهدشت، قلعه‌رئیسی، سوق و دیشموک به طور قابل توجهی کاهش داشته است.

۱۳۹۴۰۹۲۶۰۰۰۱۵۲_PhotoA

به گزارش پایگاه خبری صدای جنوب، علی اقبالی‌پور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد زیادی از ناوگان تاکسیرانی شهر دهدشت فرسوده هستند.

رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه با اشاره به ضرورت تعویض تاکسی های فرسوده شهر دهدشت تصریح کرد: ناوگان تاکسی درون شهری به علت فرسوده و از رده خارج بودن، معاینه فنی نمی‌شوند.

اقبالی‌پور با بیان اینکه برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی را در دستور کار پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: با خودروهایی که نقص فنی داشته و باعث آلودگی می‌شوند برخورد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی هیچ گونه تلفات فوتی ناشی از تصادفات درون شهری وجود نداشت، افزود: در این مدت تصادفات جرحی در چهار شهر دهدشت، قلعه‌رئیسی، سوق و دیشموک به طور قابل توجهی کاهش داشته است.

اقبالی‌پور با بیان این‌که میزان خسارت‌های ناشی از تصادفات درون شهری ۱۰۰ درصد کاهش یافته است،عنوان کرد: از ۲۵ فروردین عناوین تخلف رانندگی با نرخ‌های جدید جرایم اعمال می‌شود.

اقبالی‌پور جریمه عبور از چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی در طرح جدید را ۱۸۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: رانندگانی که از تلفن همراه یا وسایل ارتباطی مشابه در حین رانندگی استفاده کنند ۸۰ هزار تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس راهور شهرستان کهگیلویه ضمن درخواست از رانندگان که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و از دستور پلیس تخطی نکنند، تصریح کرد: عدم استفاده از کمربند ایمنی توسط راننده یا سرنشینان وسیله نقلیه در حال حرکت ۴۰ هزار تومان و عدم استفاده از کلاه ایمنی توسط راننده و سرنشین موتورسیکلت در حین رانندگی ۶۰ هزار تومان جریمه دارد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت