پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 11 دی 1395 ساعت 19:10:: شناسه خبر: 10825

واکنش رئیس شورای اسلامی شهر سرفاریاب به یک خبر/عملکرد درخشان دانشگاه علوم پزشکی استان قابل دفاع است

هدف از بیان این مسایل،دفاع از عملکرد شفاف و بدون تعصب آقایان دکتر چمن و مهندس غفاری که خود فرزندان این دیار (سرفاریاب) هستند و در راس مدیریت بهداشت و درمان استان قرار دارند ، می باشد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شورای اسلامی شهر سرفاریاب به خبر پایگاه خبری صدای جنوب( اینجا) در انتشار یادداشت غلامحسن آتش سودا بخشدار سرفاریاب و همچنین واکنش ها به جمله «بارش اعتبارات حوزه بهداشت و درمان به شهرسرفاریاب نرسید»جوابیه ای ارسال نموده که عینا درج می شود.

«با عرض سلام
در عرایض بنده در روز جمعه ۹۵/۱۰/۱۰ در حضور استاندار محبوب و همراهان محترم ایشان در بازدید وملاقات مردمی سرفاریاب، عبارت”نرسیدن شبنم بارش اعتبارات حوزه بهداشت و درمان به شهر سرفاریاب” در برخی خبرگزاریها و سایتها درج گردیده که بخشدار محترم نسبت به عبارت فوق واکنشی در برخی سایتهای خبری اعلام داشته اند-لازم می دانم در این خصوص یادداشتی را به شرح ذیل خدمت مخاطبان عزیز ارائه کنم.
تمثیل بکار رفته توسط اینجانب از دوجهت خاص بود- جهت اول خاص بودن آن روشن و مشخص است که منظور شهر سرفاریاب بود که بعنوان نماینده شورای اسلامی شهر وظیفه بیان نیازمندیها ومشکلات آن را داشتم و نه بخش سرفاریاب – جهت دوم خاص بودن آن در ادامه همان عبارت و با قید وعده محقق نشدن چندین ساله ساخت بیمارستان /مرکز بستر درمانی شهر سرفاریاب علیرغم اهداء زمین مورد نیاز آن توسط مردم مشخص می شود که تاکنون هیچ اقدام عملی و اجرایی در این خصوص در این شهر صورت نگرفته است . انتظار ما برداشت صحیح، دقیق و صادقانه بود.- مضافا اینکه عنوان شدن مطلب ذکر شده از طرف اینجانب با توجه به توضیحات فوق (خاص بودن جغرافیا و موضوع مورد نظر) به هیچ وجه نفی و انکار کننده دیگر تلاش ها و خدمات دانشگاه علوم پزشکی استان نبوده بلکه بنوعی دفاع از عملکرد شفاف و بدون تعصب آقایان دکتر چمن و مهندس غفاری که خود فرزندان این دیار (سرفاریاب) هستند و در راس مدیریت بهداشت و درمان استان قرار دارند ، می باشد.
جا دارد اینجا نیاز و محرومیت مردم و بویژه جوانان شهر سرفاریاب از امکانات و تجهیزات ورزشی را عنوان کنم که توجه و اقدام جدی مسئولین مربوطه را می طلبد.

ضمن آرزوی موفقیت برای استاندار محبوب و محجوب جناب دکتر خادمی و مجموعه مدیران استانی ،شهرستانی ونیز مسئولان محلی بخش، امیدواریم سفر اخیر ایشان به سرفاریاب مایه خیر و باعث رفع نیازمندیهای مردم فهیم ،صبور و غیور شهر وبخش سرفاریاب گردد.

ان شاءاله
سید رضا طاعتی
رئیس شورای اسلامی شهر سرفاریاب»

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت