پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 28 مهر 1400 ساعت 13:07:: شناسه خبر: 108500

نخستین مصوبه سفر هیئت دولت سیزدهم به کهگیلویه و بویراحمد عملیاتی شد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: موانع پیش روی پتروشیمی گچساران رفع شد/ پیشرفت فیزیکی پتروشیمی گچساران از ۸۷ درصد گذشت/ تخصیص تسهیلات ویژه از سوی وزارت نفت به پتروشیمی های استان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجم سرمایه گذاری پتروشیمی گچساران را ۹۰۰ میلیون دلار برشمرد و گفت: این پروژه در […]

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

موانع پیش روی پتروشیمی گچساران رفع شد/ پیشرفت فیزیکی پتروشیمی گچساران از ۸۷ درصد گذشت/ تخصیص تسهیلات ویژه از سوی وزارت نفت به پتروشیمی های استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد حجم سرمایه گذاری پتروشیمی گچساران را ۹۰۰ میلیون دلار برشمرد و گفت: این پروژه در سال آینده به بهره برداری می رسد.

سید حشمت الله صمیمی دوست با اشاره به اینکه در خصوص پیگیری مشکلات پتروشیمی گچساران نشست های فشرده ای با کارشناسان و مدیران وزارت صمت برگزار شد، اظهار داشت: بحث ثبت سفارش و تامین تجهیزات پتروشیمی گچساران با موفقیت انجام شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پتروشیمی گچساران یکی از پروژه های مهم کشور است که حجم سرمایه گذاری آن قریب به ۹۰۰میلیون دلار است، عنوان کرد: بنابراین این پروژه برای توسعه استان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی پیشرفت فیزیکی پروژه را ۸۷ درصد برشمرد و افزود: باتوجه به اینکه بخشی از تجهیزات خریداری شده این پتروشیمی در بنادر و گمرکات کشور موجود بود و نیاز بود که این تجهیزات با کمترین زمان ممکن به محل اجرای طرح حمل شود. لذا با پیگیری های صورت گرفته شده شاهد سرعت بالایی در تکمیل پروژه خواهد بود.

صمیمی، خاطرنشان کرد: با نشست هایی که برگزار شد همه موانع برداشته شد و این پروژه با سرعت بیشتری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی، ابراز کرد: در راستای سفر هیات دولت به استان و نگاه ویژه رئیس جمهور محترم جهت اتمام طرح های نیمه تمام ، وزیر نفت اعتبار ۴۰۰ میلیون دلاری برای اتمام پتروشیمی های دهدشت و گچساران در نظر گرفتند که اجرای این طرح ها به لحاظ منابع مالی مشکل نخواهند داشت به خصوص پتروشیمی گچساران که در سال آینده به بهره برداری خواهد رسید و تحولات مثبتی در منطقه ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت