پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 دی 1395 ساعت 21:10:: شناسه خبر: 10863

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه:

مشکلی در تأمین سوخت مناطق مختلف کهگیلویه وجود ندارد

سبزی پور از توزیع سوخت مورد نیاز در بخش‌های کهگیلویه خبر داد و گفت: هیچ گونه مشکلی در تأمین سوخت مناطق شهرستان وجود ندارد.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس شرکت پخش فرآورده های نفتی کهگیلویه روز یکشنبه در شورای سوخت این شهرستان با اشاره به توزیع کالابرگ نفت سفید در سال ۸۹ اظهار داشت: این کار توسط تعاون روستایی بین عشایر و روستائیان توزیع شد.

امیر حسین سبزی پور تصریح کرد: ۳۰ شماره کالابرگ توزیع شده در دست روستائیان است که با توجه به زمانبندی اعلام کالابرگ حداقل ۱۵ سال طول می‌کشد که به اتمام برسند.

سبزی‌پور به طرح بازنگری کالابرگ نفت سفید اشاره کرد و گفت: طرح جدید هنوز در شهرستان اجرایی نشده و سیستم توزیع کالابرگ همچنان سنتی و بدون ثبت شماره سریال کالابرگ است.

وی با بیان اینکه توزیع کالا برگ جدید در استان پیش‌بینی شده است تعاون روستایی را متولی انجام این کار دانست و افزود: به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی پیشنهاد داده شده و کالابرگ‌های چاپ شده آماده توزیع است.

این مسؤول ادامه داد: در هر کدام از بخش‌های شهرستان که نسبت به ثبت کالا برگ اقدام و کالابرگ‌های قدیم را جمع‌آوری کنند کار توزیع کالابرگ جدید آغاز خواهد شد.

وی از توزیع سوخت مورد نیاز در بخش‌ها خبر داد و گفت: هیچ گونه مشکلی در تأمین سوخت مناطق شهرستان وجود ندارد.

سبزی‌پور سوخت‌رسانی خودرویی از گاز ال.پی.جی را یک معضل در سطح شهرستان خواند و خواستار برخورد نیروی انتظامی با رانندگان استفاده کننده از این نوع گاز برای سوخت‌رسانی شد.

وی همچنین با اشاره به گازسوز بودن همه نانوایی‌های سطح شهر دوگانه سوز شدن تعدادی از نانوایی‌ها برای جلوگیری از مشکلات ناشی از قطع احتمالی گاز را ضروری دانست.

سبزی‌پور تصریح کرد: باید تمهیداتی اندیشیده شود که در چنین مواقعی مردم با مشکل تأمین نان مواجه نشوند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت