پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 13 دی 1395 ساعت 13:10:: شناسه خبر: 10904

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت:

بانک ها بافعالان اقتصادی همکاری کنند/کشف ۱۵ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی خودرو دردهدشت

رفع مشکلات مالی وبانکی اصلی ترین درخواست صنعتگران بود که با رایزنی وپیگیری استاندارومعاونان وی امیدواریم گام های جدی در این زمینه برداشته شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت کهگیلویه صبح امروز در تشریح سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دو شهرستان کهگیلویه و چرام اظهارداشت:با صحبت های انجام شده و بازدیدی که استانداروهیئت همراه از شهرک صنعتی بردیان داشتند  بزودی بخش زیادی ازمشکلات صنعتگران این شهرک مرتفع گردد.

سیدباقرافشین افزود:رفع مشکلات مالی وبانکی اصلی ترین درخواست فعالان اقتصادی بود که با رایزنی وپیگیری استاندارومعاونان وی امیدواریم گام های جدی در این زمینه برداشته شود.

وی باردیگر خواستار همکاری بانک ها با طرح های مشکل دار در چارچوب مصوبات ستاد تسهیل شد.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت همچنین از کشف ۱۵ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی خودرو در دهدشت خبر داد.
افشین گفت: با همکاری و اطلاع رسانی مردم از یک دستگاه کامیون ۱۵ هزار قطعه لوازم یدکی تقلبی و قاچاق خودرو در شهر دهدشت کشف و ضبط شد.
سیدباقر افشین ارزش ریالی این محموله قاچاق را ۶۰ میلیون ریال برآورد کرد و افزود: دو نفر در این رابطه دستگیر وبه همراه پرونده برای برخورد قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.
وی با بیان اینکه این افراد به صورت حرفه ای کالای تقلبی را با برند شرکت های معروف خارجی در بسته هایی به نام این شرکت ها جاسازی کرده بودند گفت: این محموله برای تصمیم گیری نهایی به انبار تملیک استان به یاسوج حمل شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت