پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1395 ساعت 20:10:: شناسه خبر: 10991

فرماندار کهگیلویه عنوان کرد:

فعالیت شورای پشتیبانی سوادآموزی کهگیلویه با استقبال چشمگیر مدیران

پوزش:شورای پشتیبانی سوادآموزی در شهرستان فعال شده است و مصوبات این شورا با حضور چشم گیر مسئولین ادارات به تصویب رسیده است.

پایگاه خبری صدای جنوب:

به مناسبت گرامیداشت هفته سوادآموزی و سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام خمینی (ره ) ، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه ، رئیس نهضت سواد آموزی شهرستان و جمعی از کارشناسان نهضت سوادآموزی استان و شهرستان با فرماندار کهگیلویه دیدار کردند.

به گزارش صدای جنوب،علی پوزش ضمن خوش آمدگویی ، مطالبی را در خصوص فعالیت سواد آموزی شهرستان بیان کرد و گفت: شورای پشتیبانی سوادآموزی  در شهرستان  فعال شده است و مصوبات این شورا با حضور چشم گیر مسئولین ادارات  به تصویب رسیده است.
پوزش امرسواداموزی را مقدس خواند وگفت:هردو طرفی که در امریاددادن ویادگرفتن فعالیت می کنند کاری مقدس انجام می دهند که هم اجر دنیوی  و هم اجر اخروی دارد.
رئیس شورای سوادآموزی افزود:فرمانداری کهگیلویه آمادگی دارد تا دراین زمینه با آموزش و پرورش همکاری نماید.
سید مسعود ارجمند معاون نهضت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره ) پیرامون تأسیس نهضت سوادآموزی ،نقش سواد در جامعه ،وضعیت اولیاء بیسواد  و همکاری دستگاههای دولتی با بیسوادی مطالبی را بیان نمود.

در ادامه سید لطف الله فروزان مدیر آموزش و پرورش شهرستان کهگیلویه گزارشی از فعالیت سواد آموزی شهرستان را در دوره های مختلف سوادآموزی و تلاش مجدانه همکاران سوادآموزی در پیشرفت و کیفیت بخشی به امر آموزش مطالبی را مطرح و خواستار همکاری ادارات و نهادهای دولتی در خصوص فعالیت سواداموزی و حمایت فرماندار بعنوان رئیس شورای سواداموزی شهرستان شد.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت