پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1395 ساعت 23:10:: شناسه خبر: 11020

بی اخلاقی و تملق یک روزنامه خاص/سیدموسی خادمی به این القاب نیازی ندارد

مسولان روزنامه افکار مردم باید اشتباه خود را با عذر خواهی رسمی از رییس جمهور کشور و مخاطبانش جبران نماید.

پایگاه خبری صدای جنوب:

یک روزنامه در کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی عجیب این استان را کشوری مستقل فرض کرد !!

به گزارش صدای جنوب، روزنامه افکار مردم به صاحب امتیازی مدیر مسئول سید «محمد دانشی » در تیتری عجیب خبر از دیدار سید «موسی خادمی»استاندار کهگیلویه و بویراحمد و دکتر روحانی رییس جمهور کشورمان با تیتر دیدار رییس جمهور کهگیلویه و بویراحمد و رییس جمهور کشور داده است که این تیتر در فضای رسانه ای اقدامی کاملا غیر حرفه ای و متملقانه است .

اختصاص رییس جمهور به استاندار در فضای رسمی رسانه ای و آن را هم سطح رییس جمهور کشور بالا آوردن جز تملق استنباط دیگری نخواهد داشت و هم تراز کردن این دو توهین به رای ملت در انتخاب رییس جمهور و بنوعی پایین آوردن شأن و جایگاه رییس جمهور کشور در برابر یک استاندار است .

مسولان روزنامه افکار مردم باید اشتباه خود را با عذر خواهی رسمی از رییس جمهور کشور و مخاطبانش جبران نماید.

بر موسی خادمی استاندار استان هم که همواره مردمی بودن واخلاق راسرلوحه کارخود قرار داده واجب است که این توهین به رییس جمهور را که در سایه تملق از ایشان صورت گرفته بسرعت با اعلام برائت از همراهی با چنین رسانه های اعلام نمایند .

از سویی این روزنامه که قبل ازانتخابات همواره در تخریب عدل هاشمی پور تیترهای تخریبی کار می کرد در چندماه گذشته و پس از انتصاب یکی از نزدیکانش به مشاوره این نماینده مجلس همواره از واژه های «حاج عدل »بدون بکاربردن هاشمی پور و از تیتره‍ایی که بیشتر رنگ تملق دارند استفاده می کند و امیدواریم که تیم رسانه سردارهاشمی پور نیز به این بی اخلاقی روزنامه افکار مردم واکنش نشان دهند.

img-20170103-wa0078

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت