پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 16 دی 1395 ساعت 22:10:: شناسه خبر: 11060

بخشداردیشموک:

سیاست توازن منطقه ای استاندار ، سبب تحولی اساسی در زیرساخت های دیشموک می شود

امیریان گفت:سیاست توازن منطقه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد سبب تحولی اساسی در زیرساخت‌های منطقه دیشموک می‌شود.

پایگاه خبری صدای جنوب:

بخشدار دیشموک در گفت وگوی اختصاصی باصدای جنوب در محل بخشداری این شهر اظهارداشت:سیاست توازن منطقه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد سبب تحولی اساسی در زیرساخت‌های منطقه دیشموک می‌شود.

حسن امیریان افزود: در دولت کنونی و به لحاظ سیاست‌های توازن منطقه‌ای و نگرش و نگاه عدالت‌محور سیدموسی خادمی،استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناطق کمتر برخوردار سبب شده است که تاکنون برنامه‌هایی راهبردی و آینده‌نگر در منطقه دیشموک اجرایی شود.

رئیس شورای اداری دیشموک در ادامه به برخی از اقدامات در این منطقه اشاره کرد و گفت: پروژه کشاورزی هزار هکتاری اسفندان و دلی که رویای حوزه غربی دیشموک بوده است پس از سال‌ها در دولت تدبیر و امید عملیاتی شد.

وی گفت: این پروژه در حال احداث است و جز پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر ۹۵ خواهد بود و بدون تردید ثمر نشستن این پروژه‌ها منطقه دیشموک را در آینده به یکی از قطب‌های کشاورزی استان تبدیل خواهد کرد.

این مسؤول تصریح کرد: فعال شدن پروژه معدن نیترات لیراب که هم اکنون در حال اجرای عملیات است به زودی فاز اول آن عملیاتی می‌شود و از جمله آرزوی مردم این منطقه است.

امیریان گفت: تعامل با نماینده کهگیلویه که علاقه زیادی به پیگیری مشکلات منطقه دیشموک دارد، باعث شده که شرایط پیشرفت کار و پیگیری‌ پروژه‌ها و خدمات‌رسانی در این منطقه با سرعت بیشتری پیش برود.

وی اذعان کرد: در زمینه راه‌های روستایی هم‌اکنون جاده‌های لیراب، مورخانی و امیرآباد فعال بوده و در حال عملیات اجرایی هستند که مهمترین کمک دولت ایجاد بستر لازم و مهیا کردن شرایط برای بنیاد برکت در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی توسط این بنیاد در دیشموک است.

این مسؤول در دیشموک گفت: شاهد احداث دهها پروژه در سطح منطقه خواهیم بود که پروژه‌هایی از قبیل ۱۰ جاده روستایی جهت آسفالت، ۸ مدرسه متوسطه اول و دوم، ۳ خانه‌ بهداشت در روستاهای بناری، گراب و تنگ‌کوشک و برق‌رسانی در ۳ روستای منطقه، احداث ۲ کتابخانه، گسترش شبکه آب روستایی و آب شرب شهر دیشموک از جمله پروژه‌هایی هستند که به بنیاد برکت پیشنهاد داده شد.

وی گفت: این پروژه‌ها توسط مدیران مرتبط از جمله فرماندار و نظارت نیک‌اقبالی معاون عمرانی استاندار در حال پیگیری است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: بدون تردید با عملی شدن این طرح‌ها چهره منطقه دیشموک در حوزه زیرساخت‌ها تحول اساسی می‌یابد و مردم این دیار طعم شیرین عدالت‌محوری در جهت همسان‌سازی مناطق استان را خواهند چشید.

رئیس شورای اداری دیشموک گفت: حضور گروه‌های جهادی از جمله فجر صادق، محبان‌المهدی، موسسه خیریه اهل البیت موسسه خیریه نیکان و موسسه بنیاد برکت شرایط رونق عمرانی و اقتصادی را در منطقه دیشموک دو چندان خواهد کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از اصحاب رسانه که در راستای محرومیت‌زدایی هم‌پا و هم قدم با مسؤولان می باشند متذکر شد: همه ما مسؤولان وظیفه داریم در راستای رفع مشکلات مردم اتحاد داشته باشیم.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت