پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 12 آذر 1400 ساعت 20:09:: شناسه خبر: 110693

سرپرست شهرداری لنده خبر داد:

تکمیل عملیات اجرایی پل شهرک های فجر و شهیدرجایی لنده

سرپرست شهرداری لنده از تکمیل عملیات اجرایی ساخت پروژه پل ارتباطی در بین شهرک های فجر و شهیدرجایی لنده به همت بنیاد علوی خبرداد.

صدای جنوب

به گزارش خبرنگار صدای جنوب شهرستان لنده، سرپرست شهرداری لنده با اشاره به نقش مهم پل ها در برقراری ارتباط میان شهرک ها گفت: چندین سال است که شهرک فجر لنده تنها از طریق یک پل ارتباطی با شهر لنده مرتبط بود که در زمان های خاص همانند مراسمات و سایر مناسبت های ملی مشکلات زیادی در حوزه تردد شاهد بودیم و گاها نیز شاهد بسته شدن تنها راه ارتباطی و بروز مشکلاتی برای بیماران در این مسیر بوده ایم.

اردشیر جعفری گفت: این مهم که یکی از مطالبات مهم مردم این شهرک و روستاهای اطراف بود در جلسات مختلف با مدیران بنیاد علوی مطرح شد و با توجه به اهمیت ایجاد پل دوم در ارتباطات بین شهرک های فجر و شهید رجایی  به تصویب رسید که بنیاد علوی اقدام به اجرای عملیات ساخت این پل کرد.

وی افزود: این پل در کمتر از یک سال به همت بنیاد علوی تکمیل و در آستانه بهره برداری است که برابر توافق صورت گرفته میان بنیاد علوی و شهرداری عملیات شن ریزی و زیرسازی و اسفالت آن نیز برعهده شهرداری است که این مهم پس از تحویل اجرایی خواهدشد.

سرپرست شهرداری لنده گفت: این پل نقش مهمی در هدایت سیلاب های فصلی و جلوگیری از تخریب پارک امید و سازه فرهنگسرای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: در بحث احداث جدول در شهرک های فجر و سرآسیاب و قسمت هایی از شهرلنده نیز تلاش های خوبی در حال اجرا است که به محض اتمام این مهم به اطلاع شهروندان خواهدرسید.

خبرنگار : Mohammad Riahy

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت