پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 15 آذر 1400 ساعت 14:09:: شناسه خبر: 110821

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

اعضای شورای اسلامی مطالبات به حق مردم را از مسئولان مطالبه کنند

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای شورای اسلامی باید مطالبات به حق مردم را از مسئولان مطالبه کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزند.

صدای جنوب:

رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای شورای اسلامی باید مطالبات به حق مردم را از مسئولان مطالبه کنند و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نورزند.
به گزارش صدای جنوب و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، صبح روز یکشنبه (۱۴ آذر ماه ۱۴۰۰) سومین جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به ریاست کیانی باوند در محل این شورا برگزار شد.
در ابتدای این نشست کیانی باوند رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد بر وحدت و همدلی اعضای شورای اسلامی استان تاکید کرد و اظهار داشت: با وحدت و برداری می‌توان گام‌های اساسی برای مردم برداشته شود، لذا بنده از همه اعضای شورای اسلامی استان می‌خواهم که با اتحاد و همدلی برای پیشبرد امور تلاش کنیم، تا ان شاء الله در پایان دوره ششم با روسفیدی از محضر خداوند متعال و مردم عزیز عبور کنیم.

وی اختلافات را زهر مهلک کار شورایی دانست و گفت: اختلاف نظر یک امر کاملاً طبیعی است، اما نباید خدای نکرده با دامن زدن به اختلافات قومی، منطقه‌ای و سیاسی از خدمات رسانی به مردم غفلت شود.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد که مأموریت ما صدای مردم بودن است و اعضای شورای اسلامی به عنوان نمایندگان مردم باید مطالبات به حق آنها را با صدای گویا و رسا از مسئولان مطالبه گری کرد.
به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست هر کدام از اعضا نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف شورا بیان کردند.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت