پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 17 دی 1395 ساعت 17:10:: شناسه خبر: 11119

امام جمعه:

بودجه اختصاصی آب سرفاریاب برگشت داده نشود

نباید به خاطر عدم همکاری، اعتباری که برای آب سرفاریاب اختصاص یافته برگشت داده شود.

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب؛

امام جمعه شهر سرفاریاب ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه  با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز  کشف حجاب به وسیله رضاخان گفت: حجاب ارزش و منزلت زن مسلمان است، عنایتی که دین مبین اسلام به زن دارد بیش از عنایت و توجهی است که به مرد دارد.

به گزارش صدای جنوب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان افزود: در دامان زنان است که مردان بزرگ پرورش می‌یابند، لذا دین مبین اسلام برای زن اهمیت ویژه‌ای قائل است.

 پژمان نگاه غرب به زن را ابزاری دانست و تصریح کرد: اسلام زن را به عنوان ابزار و وسیله نگاه نمی‌کند، رضاخان با کشف حجاب می‌خواست شخصیت زن را از بین ببرد و آن را نادیده بگیرد.

امام جمعه سرفاریاب قیام تاریخی  ۱۹ دی ماه مردم قم را زمینه ساز قیامهای بعدی انقلاب دانست و گفت: قیام مردم قم نشان داد هر جا که توانستیم در صحنه باشیم و با بصیرت به تکلیف خود عمل کنیم  آنجا پیروز شده‌ایم، مردم قم در آن زمان با بصیرت حرکت کردند و سینه‌های خود را جلوی دشمنان اسلام  و انقلاب سپر کردند تا این حرکت  نهادینه شود.

حجت‌الاسلام پژمان ۲۱ دی ماه سالروز ترور مصطفی احمدی روشن دانشمند هسته‌ای کشورمان را یادآور شد و با بیان اینکه دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران دو برنامه دین‌زدایی و علم‌زدایی را در دانشگاه‌های ما پیاده کردند تصریح کرد:

دشمنان در زمینه علم‌زدایی به ترور و حذف دانشمندان هسته‌ای ما روی آوردند ولی نمی دانند که بزرگان علمی و دانشمندان ما شهادت را سعادت و افتخار می‌دانند.

وی اضافه کرد: دشمنان برنامه‌ریزی کردند که در بین اساتید و دانشجویان دین‌زدایی کنند تا آنها فقط سرگرم مسائل علمی شوند، اما دشمنان ما باید بدانند که دانشمندان، دانشجویان و اساتید ما دست از آموختن علم و ارزش‌های دین بر نخواهند داشت.

خطیب جمعه سرفاریاب به مسئله آب اشامیدنی شهر سرفاریاب و روستاهای اطراف اشاره و گفت: اولین بار مسئله آب سرفاریاب را در همین تریبون نماز جمعه تذکر دادیم و مسئولان نیز برای رفع مشکل همه آمدند و قدم جلو گذاشتند.

وی با تاکید بر همکاری مردم برای ساماندهی به آب شرب شهر سرفاریاب گفت: آب و فاضلاب شهری کار خود را در شهر سرفاریاب شروع کرده است مردم نیز باید در زمینه انشعاب‌گذاری و نصب کنتور با آنها همکاری کنند، هر جایی که مسئولان کوتاهی کردند از بالای همین تریبون به آنها تذکر خواهیم داد.

 امام جمعه سرفاریاب تامین آب شرب سالم را دارای اولویت دانست و افزود: مردم همکاری کنند تا دستگاه تصفیه نصب شود، نباید به خاطر عدم همکاری اعتباری که برای آب سرفاریاب اختصاص یافته برگشت داده شود.

پژمان اضافه کرد: بنا به گفته مسولان آب سرفاریاب بهداشتی است اما دارای رسوب است که با تصفیه آن آب سالم در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت