پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1395 ساعت 10:10:: شناسه خبر: 11145

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد:

داوطلبان سفیران انفاق در جامعه هستند

جهان بین:انفاق به زندگی ما رونق می دهد و داوطلبان وخیرین بهترین سفیران انفاق در جامعه هستند.

پایگاه خبری صدای جنوب:

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد فعالیت داوطلبان وخیرین را سیره ائمه اطهار دانست و گفت: برکت این اقدامات در پیشبرد اهداف نظام اسلامی در جامعه دیده می شود.
به گزارش صدای جنوب،امان الله جهان بین در همایش تجلیل از خیرین و داوطلبین فعال روز جهانی داوطلبان استان کهگیلویه و بویراحمد اظهارداشت: اقدامات داوطلبانه و خداپسندانه شما در نزد خدا محفوظ است و تجلیل ازخدمات بدون چشم داشت در چنین همایشی کمترین کاری است که ما انجام می دهیم.
وی به اجرای برنامه های داوطلبانه در روستاها و بیان دردمحرومیت مردم علی رغم کمبودهای زیاد اشاره کرد وگفت:امروز هلال احمر استان در خدمت رسانی وامور امدادی پیشرو هست واین موفقیت با تلاش های صادقانه اعضا حاصل شده است.
جهان بین افزود: اجرای طرح هایی مثل همای رحمت و کاروان سلامت ،طرح خادم، فرشتگان رحمت، طرح نیابت رونق خوبی به نشاط در جامعه داده و امروز اکثر مردم بافعالیت های جمعیت هلال‌احمرآشنایی دارند و اعتماد مردم نشان ازخدمات ارزشمند شما داوطلبین وخیرین بزرگوار است.
امان الله جهان بین به مسئله انفاق پرداخت و تصریح کرد: انفاق به زندگی ما رونق می دهد و داوطلبان وخیرین بهترین سفیران انفاق در جامعه هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان، شعار سال جمعیت را حفظ کرامت انسانی ،کاهش آلام انسانی بیان کرد و خیرین و داوطلبین را در تحقق این شعار پیشگام دانست.

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت