پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 14 دی 1400 ساعت 14:10:: شناسه خبر: 112191

یکهزار و ۲۰۰ میلیارتومان اعتبار به سد تنگ سرخ اختصاص داده شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو دیدار کرد

 به گزارش  خبرنگار صدای جنوب سیدعلی احمدزاده گفت: در این دیدار یکهزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد تنگ سرخ یاسوج اختصاص داده شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد   با بیان اینکه مشکلات سد تنگ سرخ  با حضور مهدی روشنفکر نماینده شهرستانهای بویراحمد  و مارگون در مجلس شورای اسلامی  مورد بررسی قرار گرفت  اظهار داشت”  این اعتبار برای تسریع در روند اجرای سد تنگ سرخ جهت آبرسانی به یاسوج و روستاهای اطراف اختصاص داده شده است.
 به گفته استاندار، با این اعتبار سرعت اجرای و پیشرفت فیزیکی این سد شتاب خواهد گرفت و برای رفع مشکلات آبرسانی به شهر یاسوج و روستاهای اقماری تسریع به عمل خواهد آمد.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد از پیگیری مشکلات پروژه سد آبریز شهرستان کهگیلویه با حضور حجه السلام موحد نماینده مردم شهرستانهای کهگیلویه بهمئی چرام و لند ه در مجلس شورای اسلامی  و تسریع در روند اجرای این پروژه مهم خبر داد.
احمدزاده ابراز داشت: وزیر نیرو در این دیدار نسبت تامین منابع اعتباری برای سرعت بخشیدن به این پروژه مهم دستور ویژه صادر کردند. 
به گفته احمدزاده استاندار کهگیلویه وبویراحمد، دکتر محرابیان دستور ویژه برای تامین منابع مالی جهت تسریع در روند اجرای پروژه های آبرسانی به دشت امام زاده جعفر گچساران و باشت را نیز صادر کرد.
استاندار خاطرنشان کرد: در این دیدار گزارش کاملی از آخرین وضعیت پروژه های حوزه آبرسانی استان ارائه شد و مشکلات سایر طرح و پروژه های این بخش مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات و موانع آنها از سوی وزیر نیرو داده شد

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت