پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب-صدای مردم جنوب ایران

پایگاه خبری تحلیلی صدای جنوب | Sedayejonoob.ir

منتشر شده در تاریخ: 18 دی 1400 ساعت 18:10:: شناسه خبر: 112301

گچساران قهرمان کشتی فرنگی جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد شد+تصاویر

در رقابت های انتخابی کشتی فرنگی جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، گچساران قهرمان شد.

صدای جنوب:

در رقابت های انتخابی کشتی فرنگی جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ، گچساران قهرمان شد.
به گزارش فریاد جنوب از گچساران و به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی استان ،رقابت های کشتی فرنگی فرنگی استان کهگیلویه و بویراحمد گرامیداشت پهلوان شهید فیض الله عسکری با شرکت۳۵ کشتی گیر از شهرهای یاسوج ،دهدشت،گچساران و باشت با حضور فرماندار شهرستان در سالن ورزشی آزادی نفت گچساران برگزار گردید.
برپایه این گزارش ،در پایان این رقابت ها تیم گچساران با ۱۸۰ امتیاز اول و تیم های دهدشت با ۱۶۵ امتیاز ویاسوج با ۱۲۰ امتیاز مقام های دوم و سوم را کسب کردند و باشت با ۱۲۰ امتیاز در جای چهارم قرار گرفت.
حاشیه این مسابقات:
– در حاشیه گزارش این مسابقات می‌توان به حضور چهره‌های مختلف سیاسی و ورزشی اشاره کرد که از شاخص‌ترین چهره‌ها و نخبه‌های سیاسی آقایان روان‌بخش دیهیم فرماندار محترم گچساران با هیئت همراه و دیلمی رییس اداره بهزیستی شهرستان، کرمی فرد با آقایی اعضای محترم شورای شهر گچساران، مهندس یزدان‌شناس مسئول امور ورزش شرکت نفت گچساران و جناب آقای شیخ ممو مسئول مجموعه ورزشی آزادی که نهایت همکاری را در برگزاری مسابقات و واگذاری سال آزادی به هیئت کشتی داشتند.
– همچنین آقایان حاج اسماعیل پناهپوری رییس اسبق اداره ورزش و جوانان گچساران و حاج ابراهیم پناهپوری پیشکسوت ارزنده ورزش استان و کشتی ، برادران حسینی، برادران حبیبی، غلام خدابخشی، احمد اکبری و محمد پور. . . از شاخص‌ترین چهره‌های ورزشی بوده‌اند که در سالن مسابقات حضور پیدا کردند و رقابت‌های کشتی‌گیران را از نزدیک مشاهده نمودند که حضور این چهره‌های سیاسی و ورزشی دلگرمی خاصی را به شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها و مسئولان برگزاری داد و انتظار می‌رود که حضور این افراد در کنار ورزش کشتی در آینده شاهد حمایت‌های بیشتر مادی و معنوی آن‌ها به این ورزش ملی کشور باشیم.
– یک‌بار دیگر در رقابت‌های قهرمانی استان شاهد تلاش های علی یوسفی مرد خستگی‌ناپذیر کشتی بودیم که این‌بار با میزبانی خوب این مسابقات و تلاش همکاران خوبش در هیئت کشتی گچساران آقایان سیداسلام حسینی، مهدی مهاجر، اکبر عبدی نسب، نیما غلامی، شکوهی، رستگار، باقری و. . . که توانستند با همدلی و مشارکت یک‌بار دیگر قهرمانی‌های خود را در سطح استان تداوم بخشند.
– قضاوت این مسابقات را آقایان رحیمی، اسفندیاری، شفیعی، حسینی، خیرآبادی، تقوی، میهن‌پرست، و جلالی برعهده داشتند.
– سرهنگ حسینیان نایب‌رییس هیات کشتی استان در این مسابقات حضور داشت و بر رقابت‌ها نظاره می‌کرد.
– در این دوره از مسابقات هیچ کشتی‌گیری از شهرستان‌های دنا، چرام ،بهمئی و لنده حضور نداشت.
– علی پیروج نایب‌قهرمان پاراالمپیک ۲۰ ۲۰ توکیو و عبدالحسین جهانبخش قهرمان سابق نوجوانان کشتی کشور در کنار تیم کشتی یاسوج در سالن رقابت‌ها حضور داشتند.
– شکست رضا آذرشب قهرمان نونهالان و نوجوانان کشور در مقابل سید امیرحسین حسینی از گچساران از مهم‌ترین رویداد این دوره از مسابقات بود.
– آقایان پوش ،حبیبی، همایون‌فر، دکتر هادی‌پور، کمایی و شکوهی در جدول و برگزاری مسابقات نهایت همکاری را داشتند.
– در پایان این مسابقات از سوی هیئت کشتی استان به نفرات اول تا سوم لوح قهرمانی اهداء گردید.
– قهرمانان این مسابقات در قالب تیم منتخب کشتی استان به مسابقات قهرمانی کشور که در تاریخ ۳ لغایت ۶ بهمن ماه در قم برگزار می شود اعزام خواهند شد.
نتایج انفرادی مسابقات:
۵۵ کیلوگرم:محمد پاساد (یاسوج)
۶۰کیلوگرم: مجتبی دیماد (دهدشت)
۶۳ کیلوگرم:محمد رضا رضا پور فتح(گچساران)
۶۷ کیلوگرم:پویا علیزاده (گچساران)
۷۲ کیلوگرم: امررضا پیروج (یاسوج)
۷۷ کیلوگرم: سید امیرحسین حسینی (گچساران)
۸۲ کیلوگرم: علی اکبر عوض پور (باشت )
۸۷ کیلوگرم: احتشام لرستانی (گچساران)
۹۷ کیلوگرم:امیرحسین محمدی(یاسوج)
۱۳۰ کیلوگرم: مهرداد موسویان (دهدشت)

 

دیدگاه ها بسته شده اند.

نظرسنجی

    • آخرین اخبار
    • پربازدیدترین اخبار

    ویدیو ها

    آگهی مناقصه شرکت پشتیبانی امور دام کشور

    همراه اول

    بالای صفحه
    طراحی سایت